handwerk liefhebbers gezocht Rotterdam e.o.

30-10-2018 08:15 8 berichten
Hallo allemaal!

Sinds enige tijd verkoop ik gehandwerkte producten op Etsy, en ik heb het er seriously druk mee. En steeds drukker! In de decembermaand verwacht ik helemaal grote drukte, daar mijn product wordt aangeprijsd in de Harpers Bazaar... Ik zoek daarom een klein teampje wat mij af en toe zou willen helpen, tegen vergoeding. Qua uren (overdag, 's avonds) super flexibel, het zou op termijn zelfs (deels) vanuit eigen huis kunnen, als je helemaal volleerd bent. Het zal niet gaan om volle werkweken, meer: een middagje hier en daar. Maar het is leuk werk, zou ik zeggen- als je iets met handwerken hebt dan!

Wil je meer weten, stuur me een PB!

Hartelijke groet, Tigri
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet handwerken en woon niet in Rotterdam maar wat een leuk oproepje!
En wat enorm goed dat je van je hobby je (bij)baan kan maken zeg echt geweldig. Hopelijk tref je mensen die je kunnen ondersteunen en kun je zo voldoen aan de vraag van je kopers.

Veel succes en plezier.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik haak en brei maar helaas geen tijd in deze periode.
Wil je vertellen wat je maakt ?
Harpers bazaar maakt me nieuwsgierig :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht aan een kinky aanbieding, maar helaas O_O ;-D
Alle reacties Link kopieren
Aan wat voor soort handwerk moet ik denken? Breien of houtbewerken is nogal een verschil.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Thanks IBI, lief! Ja zeker fijn, ik kom uit een burnout en breien was zowat het enige dat ik kon... Dus wel heel cool dat ik inmiddels gewoon een business heb! Dus ook voor reintegreerders, je wil weer proberen wat te doen, in een omgeving die begrip heeft voor je beperkingen... Tis een idee.

@ himalaya, armbreien. Het is niet zo moeilijk om te leren, dus ook als je niet veel ervaring met handwerk hebt maar niet 2 enorme linkerhanden hebt, heb je het waarschijnlijk zo onder de knie.

@quatto, ja ik dacht ook al, ik zal maar geen 'handwerkers gezocht' zeggen...
@Yildizlar, ik stuur je wel even een PBtje
Pb terug Tigri
pm! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven