Glasplaat oven Ariston

07-11-2018 10:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
De oven van mijn dochter is gesneuveld, dwz de buitenste glasplaat voor de deur is kapot. Nu kan ze natuurlijk een nieuwe glasplaat kopen maar dat wordt te duur gezien de restwaarde van het apparaat.
Is er misschien iemand hier die een defecte Ariston oven CP 059 heeft of weet waar zo'n defecte oven te koop staat?
Marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
100 euro voor nieuwe ruit:

https://www.fiyo.nl/indesit-buitenste-o ... _brand=432

Als ik zoek op het typenummer krijg ik dit plaatje: Afbeelding

Die lijkt me wel 100 euro waard om te repareren?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de gelegenheid te baat nemen om een geheel nieuwe te kopen. Wel duur maar heel erg leuk.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
07-11-2018 10:39
Ik zou de gelegenheid te baat nemen om een geheel nieuwe te kopen. Wel duur maar heel erg leuk.
Wat is er precies leuk aan het kopen van een nieuwe oven?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
handigmetgeld schreef:
07-11-2018 10:44
Wat is er precies leuk aan het kopen van een nieuwe oven?
Een heel mooie geavanceerde kan best leuk zijn. Geeft een fijn gevoel telkens als je hem ziet. Tenzij je denkt "Verdomme, ik ben 1000 euro lichter". Dan niet.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
07-11-2018 10:56
Een heel mooie geavanceerde kan best leuk zijn. Geeft een fijn gevoel telkens als je hem ziet. Tenzij je denkt "Verdomme, ik ben 1000 euro lichter". Dan niet.
Ik heb ook zoiets als op dat plaatje, en ik moet er niet aan denken hem te moeten vervangen. Je moet altijd wennen aan nieuwe oven, en het is hoop gedoe (zwaar, halve keuken moet afgebroken om hem op z'n plaats te krijgen). En het kost ook nog eens geld. Zo lang hij het doet mag hij blijven, en als de deur kapot zou gaan zou ik behoorlijk ver gaan om een nieuwe deur te regelen, zelfs als dat financieel niet het meest handig is, om het gedoe te voorkomen.

Als je niet tevreden bent is vervangen wel leuk natuurlijk. Maar wie is er nou niet tevreden met een groot fornuis met grote oven?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is op dit bezig met een vervelende scheiding waarbij de ex vooral de afhandeling van het materiële gedeelte ontzettend dwarboomt. Hierdoor heeft mijn dochter (in ieder geval tot de afwikkeling) niet veel geld te spenderen, dus vandaar de wens om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen.
Maar eerlijk gezegd is iets van 100 Euro voor de glasplaat wel redelijk, daar koop je in ieder geval geen andere voor. De reden dat ik eigenlijk een "sloop" oven wil is dat er 1 van de branders niet goed werkt, dat zou ik dan meteen ook kunnen repareren.
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
07-11-2018 11:27
Mijn dochter is op dit bezig met een vervelende scheiding waarbij de ex vooral de afhandeling van het materiële gedeelte ontzettend dwarsboomt. Hierdoor heeft mijn dochter (in ieder geval tot de afwikkeling) niet veel geld te spenderen, dus vandaar de wens om dit zo goedkoop mogelijk op te lossen.
Maar eerlijk gezegd is iets van 100 Euro voor de glasplaat wel redelijk, daar koop je in ieder geval geen andere voor. De reden dat ik eigenlijk een "sloop" oven wil is dat er 1 van de branders niet goed werkt, dat zou ik dan meteen ook kunnen repareren.
Op marktplaats heb ik nog niks kunnen vinden, maar ik blijf zoeken. In ieder geval bedankt voor de hulp tot nu toe.
Alle reacties Link kopieren
Ach, wat moet je met een oven?
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven