Sinterklaas cadeau

15-11-2018 21:28 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, allemaal

Sinterklaas komt eraan en ik zoek een cadeau voor een hobby maatje.

Weet iemand waar en welke winkel, een (naai )mand met deksel kan kopen?
Echt een rieten mand.

Ben al geweest bij budgetwinkel Action. :idee:

cadeau moet tot de 5 euro.
ismay4 wijzigde dit bericht op 19-11-2018 10:14
5.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je vraagt om een kwaliteits iets, en dan ga je kijken bij de winkel met zo min mogelijk kwaliteit???

Huh.

Geen idee of ze zoiets daar hebben, maar dat is de winkel waar ik al mijn naaispullen haal, bas bastiaans.

Maar verder zou je kunnen kijken bij de xenos, intratuin. of een of ander lokaal tuincentrum.
Dille en kamille heeft ze. Tenminste, hier wel.
Alle reacties Link kopieren
Bol.com

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Op Etsy!

Zoek op naaimand
of op sewing basket

https://www.etsy.com/nl/listing/6011437 ... allery-1-2
Alle reacties Link kopieren
https://nl.depositphotos.com/65307493/s ... eksel.html

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is dat handig? Bijna alle materialen blijven dan haken aan het riet zodat alles wat daarin gelegen heeft kapot gaat. Vroeger had ik er ook een met van die kleppen. Bijna niks kwam er ongeschonden uit. Bijvoorbeeld breiwerkje in het mandje en haalde je hem er weer uit dan bleef het pesterig ergens aan haken en zat er een grote lus in. Erin zoeken was ook een crime. Ik bewaar alles nu in aparte gladde plastic stapeldozen zodat je makkelijk de bodem kan zien. Je gooit zo'n doosje leeg en vindt zo makkelijk wat je zoekt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
In een rietenmand gaat veel stuk, wil jouw hobby maatje een rietenmand, staat dat zo op haar/zijn lijstje? Persoonlijk zou ik voor een een naaimand/doos van gladder materiaal gaan, is niet je vraag ik weet het... maar toch niet onbelangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik het anders vragen: wie weet naaiwinkels voor naaidoosjes met die klosjes garen en naalden? Gewoon bij de Hema? :-$ :huh:

Ik vraag er niet om maar het is Sinterklaas :idee:
Ismay4 schreef:
19-11-2018 10:24
Laat ik het anders vragen: wie weet naaiwinkels voor naaidoosjes met die klosjes garen en naalden? Gewoon bij de Hema? :-$ :huh:

Ik vraag er niet om maar het is Sinterklaas :idee:
In je OP staat rietenmand. De vraag uit deze post is totaal anders....

Zeeman misschien of inderdaad Hema, online al gekeken?
Ismay4 schreef:
19-11-2018 10:24
Laat ik het anders vragen: wie weet naaiwinkels voor naaidoosjes met die klosjes garen en naalden? Gewoon bij de Hema? :-$ :huh:

Ik vraag er niet om maar het is Sinterklaas :idee:
Fourniturenwinkel. Waar dames in prachtige zelfgemaakte kleding lopen, met een meetlint om hun nek. (Heb je het plaatje?)
Of online.
Een mooie rieten naaimand voor 5 euro? Nergens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven