Huishoudelijke hulp gezocht ( omgeving Schiedam)

23-12-2018 11:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Met een druk gezin (kids van 2 en 4 jaar) en twee werkende ouders, laat het huishouden vaak te wensen over. Om mij heen wordt vaak geroepen: "waarom huur je geen schoonmaakster in"
Ja, ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan! Vind maar een betrouwbaar persoon die met liefde jouw huishoudelijke taken wil doen. Hopelijk lukt het via deze weg....

Wie zoeken we?
Voor ons druk gezin zoeken wij een schoonmaakster met (lichtelijke) smetvrees en dwangmatige opruim trekjes. Niets ontgaat je, je hebt dus oog voor detail en je haalt voldoening uit het ordenen van spullen (bij anderen). Volgens het programma op TLC zijn dat de meest gedreven poetsers :thumbsup: :worship:

Werkzaamheden:
Denk hierbij aan de meest basale zaken
Poetsen (deuren, keuken badkamer, koelkast e.d.)
stofzuigen
Ramen zemen
Keukenkastjes uitruimen en weer logisch indelen
Afstoffen (ook de niet zichtbare plekken)
Strijken

Wat hoeft niet te gebeuren?
De was (dat vind ik zelf dan weer rustgevend om te doen)
Boodschappen
Oppassen

Enfin, niets schokkends toch? :rolling:

De werkzaamheden zijn in principe voor 2 a 3 uur per week (woensdagen)
En de vergoeding? Daar komen we wel uit.

Spreek dit je aan? Of ken je iemand in je omgeving die ons uit de brand kan helpen?
Ik hoor het graag!

Groetjes :bye: ,
Jo
Working on the best version of myself
Hang een briefje op bij de supermarkt. Lijkt me handiger.
Alle reacties Link kopieren
Omgeving Schiedam bedoel je daar Vlaardingen mee? Een vriendin van mij heeft lichtelijk smetvrees en vind niks fijner dan schoonmaken alleen werkt ze echt alleen in Vlaardingen en alleen op afspraak ( ivm oppas voor haar zoontje) dus niet een vast moment per week. Mocht je interesse hebben stuur maar een pb.
Alle reacties Link kopieren
Zet het op de weggeefhoek 010.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Kijk op nationalehulpgids.nl
Lijkt mij nogal veel werk voor 2 á 3 uurtjes per week. Ik zou blij zijn als een schoonmaakster dan de basic dingen gedaan krijgt: stofzuigen, dweilen en sanitair. Ramen zemen en keukenkasten schoonmaken en herinrichten komt ze echt niet aan toe.
Een schoonmaakster maakt schoon. De naam zegt het eigenlijk al he. Ze is geen opruimster. Je moet zorgen dat je huis wel een beetje opgeruimd is zodat ze haar werk kan doen.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
23-12-2018 12:06
Hang een briefje op bij de supermarkt. Lijkt me handiger.
Goed idee! Alleen laat ik mijn boodschappen wekelijks bezorgen :hihi:
Working on the best version of myself
Alle reacties Link kopieren
Zhy schreef:
23-12-2018 13:57
Lijkt mij nogal veel werk voor 2 á 3 uurtjes per week. Ik zou blij zijn als een schoonmaakster dan de basic dingen gedaan krijgt: stofzuigen, dweilen en sanitair. Ramen zemen en keukenkasten schoonmaken en herinrichten komt ze echt niet aan toe.
Klopt helemaal, in drie uurtjes is dit niet haalbaar. Maar wij dachten zelf aan elke week een ander klusje. Ramen zemen hoeft echt niet elke week. En bijvoorbeeld kastjes ordenen ook niet. Maar goed alles is bespreekbaar en als eea niet haalbaar is dan kunnen we daar weer afspraken over maken. :thumbsup:
Working on the best version of myself
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
23-12-2018 16:38
Een schoonmaakster maakt schoon. De naam zegt het eigenlijk al he. Ze is geen opruimster. Je moet zorgen dat je huis wel een beetje opgeruimd is zodat ze haar werk kan doen.
Heb je helemaal gelijk in. En voor de goede orde mijn huis is niet rampzalig en ook niet vies. Maar ik kan wel wat hulp gebruiken. En de ene schoonmaakster is de andere niet. Waar de ene persoon graag een tandje wil bijzetten, wil de ander misschien alleen maar de oppervlakte raken. Mijn voorkeur gaar uit naar de eerste. En daar zal ik ook uitgebreid mijn waardering voor tonen. Zo ben ik dan ook wel weer.
Working on the best version of myself

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven