Voordragen antikraak (randstad)

27-12-2018 18:23 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier forummers die ervoor openstaan iemand voor te dragen bij diverse antikraak organisaties? Ik wil over enkele maanden naar de randstad (regio Rotterdam) verhuizen en ben dus op zoek.

Met welke organisaties hebben jullie goede ervaringen en hoe lang duurt het gemiddeld om iets te vinden? Ik zie ook dat je je bij veel organisaties in moet schrijven en daarvoor moet betalen, is het aan te raden dit bij meerderen te doen of zal een voldoende zijn?

Via bericht verderpraten is uiteraard ook geen probleem

Alvast bedankt!!
Ik denk dat als je over een paar maanden wilt verhuizen dat je veel te laat begint met zoeken, er is een enorme schaarste aan betaalbare woning in de randstad.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het navragen of iemand je zou willen voordragen. Ellende is alleen wel dat diegene ook gezeik krijgt als jij een slechte huurder blijkt te zijn.

En er zijn genoeg anti kraak woningen hier hoor laat je niet ontmoedigen.
Alle reacties Link kopieren
strontvliegje schreef:
27-12-2018 18:32
Ik denk dat als je over een paar maanden wilt verhuizen dat je veel te laat begint met zoeken, er is een enorme schaarste aan betaalbare woning in de randstad.
Niet voor anti kraak hoor, is genoeg te huur. Gemiddelde wachttijd is nu 2 weken.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie @Whatsinaname!! Ik zal via PB even contact met je opnemen. Bedankt voor je info en ik heb inderdaad ook gehoord dat de wachttijd voor antikraak veel lager is dan voor normaal huren (waarvan ik inderdaad weet dat het vrijwel onmogelijk is om iets betaalbaars te krijgen)
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
27-12-2018 18:47
Ik kan het navragen of iemand je zou willen voordragen. Ellende is alleen wel dat diegene ook gezeik krijgt als jij een slechte huurder blijkt te zijn.
Waarom zou je iemand die je helemaal niet kent willen voordragen?
Als diegene er een puinhoop van maakt komt jouw geloofwaardigheid en mogelijke goodwill ook in het geding.

Ik zou het risico niet willen lopen.
Whatsinaname1988 schreef:
27-12-2018 18:47
Niet voor anti kraak hoor, is genoeg te huur. Gemiddelde wachttijd is nu 2 weken.
dat wist ik niet, ik dacht dat die wachtlijsten ook erg lang waren.
Alle reacties Link kopieren
granny71 schreef:
27-12-2018 18:53
Waarom zou je iemand die je helemaal niet kent willen voordragen?
Als diegene er een puinhoop van maakt komt jouw geloofwaardigheid en mogelijke goodwill ook in het geding.

Ik zou het risico niet willen lopen.
Omdat al die mensen ooit zijn voorgedragen door een ander. En nee ik zou het risico ook niet willen lopen maar ik zou ook nooit anti kraak gaan wonen en een huis opknappen als je er elk moment weer uitgezet kan worden.
Alle reacties Link kopieren
strontvliegje schreef:
27-12-2018 19:02
dat wist ik niet, ik dacht dat die wachtlijsten ook erg lang waren.
Nee hoor alleen voor een sociale huurwoning moet je soms jaren wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven