Acne model gezocht voor 23 januari!

21-01-2019 15:30 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn opleiding tot huidtherapeute ben ik opzoek naar iemand die model wilt liggen voor mijn examen.

Het model moet last hebben van acne op het gezicht of op de rug. Het examen is a.s woensdag 23 januari om 13:00 in Den Haag.

Voor meer info mag je een berichtje sturen of een reactie plaatsen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
mooi op tijd
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Tot hoelaat duurt het? En is er een vergoeding voor de reiskosten en de tijd die ik hier eventueel voor in zou leveren?
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
21-01-2019 16:30
mooi op tijd
Dit is echt niet de eerste site of de eerste manier hoe ik een model probeer te vinden 😒🙄
anoniem_381804 wijzigde dit bericht op 21-01-2019 20:47
39.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
21-01-2019 16:48
Tot hoelaat duurt het? En is er een vergoeding voor de reiskosten en de tijd die ik hier eventueel voor in zou leveren?
Het is uiterlijk tot 14:30, reiskosten kan ik eventueel vergoeden als het met het OV is.
Alle reacties Link kopieren
Occamy schreef:
21-01-2019 20:44
Dit is echt niet de eerste site of de eerste manier hoe ik een model probeer te vinden 😒🙄
Ik snap dat je niet wordt opgeleid tot communicatiedeskundige maar leer je helemaal niets over communicatie, klantenwerving e.d?

Je oproepje had zoveel duidelijker en vriendelijker gekund . Je vraagt tenslotte om hulp en of iemand zijn tijd, moeite en geld aan je wil besteden. Een reden vermelden waarom je je oproepje zo kort dag hier plaatst zou mensen ook over de streep kunnen trekken.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
21-01-2019 20:54
Ik snap dat je niet wordt opgeleid tot communicatiedeskundige maar leer je helemaal niets over communicatie, klantenwerving e.d?

Je oproepje had zoveel duidelijker en vriendelijker gekund . Je vraagt tenslotte om hulp en of iemand zijn tijd, moeite en geld aan je wil besteden. Een reden vermelden waarom je je oproepje zo kort dag hier plaatst zou mensen ook over de streep kunnen trekken.
Ik ben al maanden bezig met zoeken en probeer gewoon elke mogelijke manier om iemand te vinden. Dan zit ik echt niet te wachten op een sarcastische opmerking van iemand anders.

Dat ik een snelle en korte oproep heb geplaatst betekend niet dat ik niks van communicatie en dergelijke af weet.

Toch bedankt voor je tip 😉
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat ik mensen hun tijd vraag om mij te helpen. Echter kan ik, samen met mijn medestudenten, je ook helpen om van je acne af te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven