Schoonmaakhulp in ruil voor vakantie Terschelling

01-07-2019 21:49 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het hoogseizoen wat te zwaar blijkt voor mijn moeder is ze voor komende periode nog opzoek naar iemand die in ruil voor een tentplaats op een klein, rustig kampeerterrein maximaal 1,5u per dag wil helpen als schoonmaakhulp. Partners of gezin kunnen uiteraard mee.

Locatie: Vlak bij duinen en zee aan de oostkant van Terschelling.
Inspanning: 1,5u per dag zelf in te delen (zondag en woensdag vrij).
Periode: Juli t/m augustus (minimum periode 2 weken).

Voor meer informatie kun je uiteraard vragen stellen!
Ik heb op advies van forummers wat dingen geannonimiseerd, als je meer details wilt weten kun je me ook een PB sturen.
sonnestraaltje wijzigde dit bericht op 03-07-2019 14:07
23.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Moeten kinderen / partner wel betalen ? En zo’n jaarkaart ?


Moeten de toiletten in die 1,5 uur schoongemaakt worden?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 03-07-2019 22:08
Reden: verwijderd ivm privacy
0.83% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
moet iemand in juli en augustus gratis werken met als tegenprestatie een kampeerplek?
Wat moet er schoongemaakt worden? Zijn honden toegestaan?
Alle reacties Link kopieren
Ja 1,5 uur per dag en dan mag je gratis staan. Doen ze op veel kleine campings.
Ik schat dat het om 4 douches gaat en 4 toiletten?
ik geef mn bek ook maar een douw
en hoe geef je dat dan op aan de belasting?
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
01-07-2019 22:14
en hoe geef je dat dan op aan de belasting?
Niet
girasole3 schreef:
01-07-2019 22:16
Niet
oh het is zwart werk
Alle reacties Link kopieren
Ach jeetje gaat het niet meer? Wij hebben ooit eens een week het huisje gehuurd in de meivakantie. Als je de jongen met de golfstokken noemt dan weet ze het misschien nog wel. Ik krijg mijn man niet zover om te gaan poetsen maar anders zou ik het zo doen!
Alle reacties Link kopieren
Zo duur is een kampeerplek niet zie ik.
Eigenlijk is het dan best wel slecht betaald. Want toiletten en douches kunnen best ranzig worden achter gelaten.

Het is geen makkelijk schoonmaakwerk als in even een lapje over een kast halen en een keertje stofzuigen.

Erg vervelend ook dat je steeds bij alles wat je doet rekening moet houden dat je thoch ook nog schoon moet maken. Dus het echte vakantiegevoel van niets op de klok hoeven en doen waar je zin in hebt zit er ook al niet in.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
01-07-2019 22:14
en hoe geef je dat dan op aan de belasting?
Niet. Betaling in natura. Ik doe jouw tuin, jij doet mijn strijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo'n raar voorstel. Je helpt iemand en je kunt kosteloos kamperen op Terschelling. Wat vaak al volgeboekt is in het hoogseizoen. Het is dat ik geen tent heb...
Kerel, kerel, kerel, kerel! Ik sta paf!
Pfff wat een negatieve reacties meteen. Natuurlijk is dit geen zwart werk, het is gewoon het ruilen van diensten. Workaway, Lets, roominreturn, er zijn zó veel projecten die op deze manier werken.
En daarbij gaat het niet om een zo lucratief mogelijke baan te vinden, het gaat juist om het ruilen van bijvoorbeeld klusjes tegen verblijf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal een aantal vragen tegelijk beantwoorden:
Het gaat inderdaad om het washok met oa 2 douches en 4 toiletten.
Kinderen en partners zijn ook gratis, de jaarkaart hoeft niet betaald te worden.
De rest zal ik even bij mijn moeder navragen en kom ik morgen op terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook een super leuk voorstel.
Helaas kan ik zelf jiet.
Succes nog! Maar gaat vast lukken.
Alle reacties Link kopieren
eeka schreef:
01-07-2019 22:19
Ach jeetje gaat het niet meer? Wij hebben ooit eens een week het huisje gehuurd in de meivakantie. Als je de jongen met de golfstokken noemt dan weet ze het misschien nog wel. Ik krijg mijn man niet zover om te gaan poetsen maar anders zou ik het zo doen!
Lieve reactie! Ik zal dr de groeten doen.
En het komt inderdaad vrij onverwachts dat het te veel is, vandaar ook de oproep. Ik snap dat mensen er vragen bij hebben dat zou ik ook hebben.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk!

Is het helemaal niet mogelijk om stroom bij de tent te hebben?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook helemaal niet zo'n gek voorstel. Ik heb dit verschillende malen in het buitenland gedaan (WOOF) en daar was ik echt niet met 1.5 uur klaar hoor.

Ik ben geen kampeerfan maar dit ziet er uit als een leuke, kleinschalige, rustige camping. Die bosplekjes... erg mooi.

Gaat vast lukken. Heel veel succes!
Madeliefjees schreef:
01-07-2019 22:24
Niet. Betaling in natura. Ik doe jouw tuin, jij doet mijn strijk.
Hoef je daar dan geen inkomstenbelasting over te betalen? Ik kan me dat toch een beetje moeilijk voorstellen. Normaal betaal je ook eerst belasting voordat je de camping betaalt.
MinkeDeWit schreef:
01-07-2019 23:30
Hoef je daar dan geen inkomstenbelasting over te betalen? Ik kan me dat toch een beetje moeilijk voorstellen. Normaal betaal je ook eerst belasting voordat je de camping betaalt.
tuurlijk wel. belastingdienst zegt:
Loon in natura
Loon in natura is loon dat u niet in geld uitbetaalt. Ook over loon in natura moet u loonheffingen berekenen. Kijk voor meer informatie bij Loon in natura.
Ik begrijp wel waarom zo weinig mensen elkaar nog helpen. Ik hoop dat jullie fijne mensen vinden om op te camping te helpen!
Xenosdoos schreef:
02-07-2019 00:01
Ik begrijp wel waarom zo weinig mensen elkaar nog helpen. Ik hoop dat jullie fijne mensen vinden om op te camping te helpen!
Helpen is iets anders dan zwart werk aanbieden
Ik heb helaas geen vakantie dan, maar ik xou het zo doen
S-Meds schreef:
02-07-2019 00:02
Helpen is iets anders dan zwart werk aanbieden
Je zou het ook als onkostenvergoeding kunnen zien.
Xenosdoos schreef:
02-07-2019 00:05
Je zou het ook als onkostenvergoeding kunnen zien.
Onkostenvergoeding voor wat? Het gaat gewoon om schoonmaakwerk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven