Speelgoedboeken sint

10-11-2019 16:00 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar het speelgoedboek van intertoys, Bart smit en/of bol om samen met mijn kinderen verlanglijstjes uit te knippen. Ik vond dat vroeger zelf als kind fantastisch en mijn kinderen zijn eindelijk in de leeftijd dat ze dat ook leuk gaan vinden. Maar helaas.... Heb geen boeken in de bus gehad, in de winkels waar ik ben geweest waren ze niet meer te verkrijgen en ze zijn helaas niet te bestellen (heb al met alle klantservices contact gehad). Mocht je een boek ongebruikt thuis hebben liggen dan neem ik hem graag over. Uiteraard vergoed ik de verzendkosten. Dank!!

Ikeakrukje
Alle reacties Link kopieren
Die van bol.com heb ik gister nog gewoon bij de AH kunnen meenemen.
Ben je al meerdere winkels afgegaan?
Die van Intertoys heb ik al zeker een maand geleden in de bus gehad.
Alle reacties Link kopieren
Oh die ging linea recta door de kliko in, sorry. (Ja heb sticker op de brievenbus, ja krijg die zooi toch).
.
Bol.com bij de AH.

En Lobbes ( grootste onlien speelgoedwinkel) kan je online aanvragen dacht ik. Lobbes.nl.

Ik heb er ook nog eentje gehad van Top1 toys.
Alle reacties Link kopieren
https://www.folderz.nl/categorieen/sinterklaas.html

dan weet je welke winkels je langs kunt: Blokker bijvoorbeeld
Ik heb die vd Intertoys ook niet gehad en die van Bol.com wel.
sorry
anoniem_639d98ff1dde5 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 17:29
97.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
10-11-2019 17:14
Ik weet zeker dat ik die van Intertoys wel heb gehad en hier geen kleine kinderen meer maar we hebben hem door gebladerd omdat mijn zoon en ik benieuwd waren of ze met die onzin van gender neutraal mee gingen. Gelukkig niet dus. Bij foto's met poppen stond een afbeelding van een meisje en van auto's of een werkbank van jongens. Ik was blij verrast want ik had anders verwacht.
probeer je nou te rellen?
lilalinda schreef:
10-11-2019 17:17
probeer je nou te rellen?
Nee, helemaal niet. Ik zeg zelfs dat ik het goed vind van Intertoys.
Blondie456 schreef:
10-11-2019 17:14
Ik weet zeker dat ik die van Intertoys wel heb gehad en hier geen kleine kinderen meer maar we hebben hem door gebladerd omdat mijn zoon en ik benieuwd waren of ze met die onzin van gender neutraal mee gingen. Gelukkig niet dus. Bij foto's met poppen stond een afbeelding van een meisje en van auto's of een werkbank van jongens. Ik was blij verrast want ik had anders verwacht.
Wat een vreemde reactie op een hele simpele vraag. Doe je het er nou om?
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
10-11-2019 17:19
Nee, helemaal niet. Ik zeg zelfs dat ik het goed vind van Intertoys.
je draait hier te lang mee
zo naief ben je niet
lilalinda schreef:
10-11-2019 17:22
je draait hier te lang mee
zo naief ben je niet
Ik heb even nagedacht en je hebt gelijk. Wat ik erbij haal daar gaat dit topic niet over . sorry en ik haal weg wat ik voorheen geschreven heb.
Anoniem262821034 schreef:
10-11-2019 16:11
Oh die ging linea recta door de kliko in, sorry. (Ja heb sticker op de brievenbus, ja krijg die zooi toch).

Precies. Was ik zo pissig om. Zenden ze het op naam en gaat zoveel papier rechtstreeks de oud papierbak in.
TO: klopt dat je die van bol.com gratis af kunt halen bij AH, las ik op hun site.
Mijn oud papierbak is helaas al geleegd, anders had je die van mij mogen hebben.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-11-2019 17:49
10.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
10-11-2019 17:28
Ik heb even nagedacht en je hebt gelijk. Wat ik erbij haal daar gaat dit topic niet over . sorry en ik haal weg wat ik voorheen geschreven heb.
:sun:
Alle reacties Link kopieren
Dank voor het meedenken! Heb inmiddels via via een aantal boeken kunnen bemachtigen dus we kunnen aan de slag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven