Berbers leren

25-03-2020 17:30 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hay allemaal!

Mijn vriend is Nederlands-marokkaans en hij spreekt met zijn familie.

Nu wil ik graag uit respect voor mijn vriend en zijn familie graag Berbers leren zodat als het zover komt dat ik zijn familie zal gaan ontmoeten ik kan laten zien dat ik mij goed heb voorbereid en respect heb voor hun cultuur.

Niet alleen voor mijn vriend en zijn familie wil ik het leren maar ook gewoon voor mezelf omdat ik merk dat ik veel interesse heb gekregen over die cultuur en ik graag iets nieuws wil leren.

Is er dus iemand die zijn of haar tijd deels wilt besteden om mij Berbers te leren en natuurlijk ondertussen misschien een soort vriendschap op wilt bouwen tijdens het leerproces.

Ik hoop dat ik iemand kan vinden die dat leuk vind om dat mij te leren en ook wat tijd dus daar aan wilt besteden.

Het zou wel echt heel tof zijn namelijk als iemand hier dat voor mij over heeft!

Zelf heeft mijn vriend niet de tijd om mij alles stapje voor stapje te leren (klinkt misschien gek) maar zodra wij samen zijn doen we dat niet automatisch.

Thankssss alvast !!
http://www.berbersleren.nl/
Je maakt een grote fout. Laat zijn familie Nederlands leren!
Alle reacties Link kopieren
Word taalcoach voor iemand die Berbers praat en leer van elkaar.
himalaya wijzigde dit bericht op 26-03-2020 06:33
0.78% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Cinderella00 schreef:
25-03-2020 18:57
Je maakt een grote fout. Laat zijn familie Nederlands leren!
Zijn familie kan Nederlands 😉 maar praten ook Berbers met elkaar
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
25-03-2020 19:22
Wordt taalcoach voor iemand die Berbers praat en leer van elkaar.
Ik ken alleen niemand die volledig Berbers praat (ja mn vriend) maar zelf weet hij ook niet alles en hij kan gewoon Nederlands(beter dan ik haha)
Alle reacties Link kopieren
Santaaa schreef:
25-03-2020 18:14
http://www.berbersleren.nl/
Top dankjewel! Dit helpt me echt!
Alle reacties Link kopieren
Ikwilietsnieuwsleren schreef:
26-03-2020 01:05
Ik ken alleen niemand die volledig Berbers praat (ja mn vriend) maar zelf weet hij ook niet alles en hij kan gewoon Nederlands(beter dan ik haha)

Dan ga je op zoek binnen je gemeente waar je terecht kunt om taalcoach te worden en dan vraag je of er iemand is die Berbers praat en een taalcoach nodig heeft.

Of hang een briefje op in de supermarkt, laat je vriend in zijn familie/vrienden/kennissenkring vragen.
Of vraag aan zijn ouders of ze je wat kunnen leren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Moet je niet eerst afwachten of het wel serieus is tussen jullie?

Je hebt zijn familie nog nooit ontmoet, en wilt nu al berbers leren voor het geval je ze gaat ontmoeten.

Waarom wil je zo graag berbers leren om geaccepteerd te worden door zijn familie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven