Welke eetkamerstoelen passen bij kuipstoelen?

04-11-2014 14:20 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Voor bij onze nieuwe steigerhouten tafel zoek ik mooie eetkamerstoelen. Nu vind ik witte kuipstoelen met houten pootjes heel leuk, maar ik vind het ook wat saai om er daar 6 van neer te zetten. Ik had al bedacht dat ik er ook een paar met een andere kleur tussen kan zetten, maar ik ben benieuwd welke andere soort stoelen er ook bij zouden kunnen. Dus bijvoorbeeld 3 kuipstoelen en dan nog 3 andere soort stoelen. Op internet lees ik bij advertenties: goed te combineren met andere stoelen. Maar welke dan?? Heeft iemand tips?



Voorbeeld van de soort stoel waar ik het over heb: http://www.brightliving.n ... ner_chair_woody_wit_6.jpg
Alle reacties Link kopieren
huh ik ben nog niet gewend aan dit nieuwe forum (tijdje weggeweest hier) en zie dat ik mijn bericht in de verkeerde categorie heb geplaatst. Kan ik dat zelf aanpassen?
Alle reacties Link kopieren
Leuke stoel. Ik hou niet van die hele bonte huizen dus zou gewoon 6 dezelfde neerzetten.



Maar in principe kan je natuurlijk elke stoel neerzetten die jij wil.



Je zou natuurlijk ook nog 6 dezelfde stoelen kunnen nemen maar dan 3 wit en 3 een andere kleur.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dezelfde stoelen nemen en andere kussens of schapenvacht erin.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind http://www.mvkantoor.nl/content/pd-2391 ... forest.jpg heel erg leuk! Ik heb het met die stoeltjes die jij wilt en deze een keer zien staan in een winkel, hartstikke leuk!
Alle reacties Link kopieren
Dank je sugarmiss! Ja je hebt gelijk, ik wil het ook weer niet te bont maken. Vandaar ook dat ik niet zomaar een willekeurige stoel erbij wil zetten. Misschien is 6 dezelfde ook gewoon mooi. We hebben nu vier stoelen staan, dus we gaan naar zes en dan leek me zoveel van hetzelfde ook weer wat saai
Alle reacties Link kopieren
Andere kant een bank?



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit is ook nog wel rustig



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik niet mooi



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze is ook leuk
Alle reacties Link kopieren
Leuk



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wauw, dank je wel voor de inspiratie Nouschi!!



Aan een bank heb ik gedacht, maar de tafel komt "los" in de kamer te staan, en een bankje staat leuker tegen een muur dacht ik. Hoewel het op de foto er wel leuk uit ziet! Verder komt mijn smaak wel met die van jou overeen, zo lijkt het. Van bonte kleuren bij elkaar houd ik ook niet zo. Hmm misschien zwart en wit..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat er prima andere stoelen bij kunnen zonder dat het bont wordt maat dan zou ik alle stoelen bijvoorbeeld in wit doen. Ik vind dezelfde stoelen maar verschillende kleuren bij deze stoel dan weer niks.
Alle reacties Link kopieren
Jaaa pineapples! Misschien is dat de zwarte die erbij kan!



Die schapenvacht ga ik ook onthouden, trouwens. Die zie ik ook terugkomen op de laatste foto die Nouschi heeft geplaatst
Alle reacties Link kopieren
Niet saai.



Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Verschillende witte stoeltjes kan ook.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor verschillende stoelen gaan in wit, de stoelen die je post zijn namelijk zooo 2013/2014, te modegevoelig. Om dat te vermijden kun je beter mengen.
Ik heb een tafel van Hay met vier witte kuipstoeltjes aan de buitenzijden en twee gewone witte stoelen aan de binnenzijde:



Dus 4 van deze:







en 2 van deze:



Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze vrij tijdloos. Eames geïnspireerd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Deze had ik laatst ook bijna gekocht. Ben uiteindelijk in dezelfde winkel voor deze stoeltjes gegaan:

[img]http:// http://www.flinders.nl/media/catalog/pr ... 00x600.jpg[/img]quote:NYC schreef op 04 november 2014 @ 16:00:

Ik heb een tafel van Hay met vier witte kuipstoeltjes aan de buitenzijden en twee gewone witte stoelen aan de binnenzijde:



Dus 4 van deze:



[afbeelding]



en 2 van deze:



[afbeelding]
Alle reacties Link kopieren
Plaatje plakken lukt even niet op mijn tablet....doe vast iets niet goed....
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook heel mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ben er ook erg blij mee. ik heb uiteindelijk twee lichtblauwe !en twee donkergrijze stoeltjes gekozen. twijfelde wel even of ik toch een kleur zou nemen, maar vind twee kleurtjes toch wel erg leuk. maar op bovenstaande plaatjes vind ik 1 kleur toch ook erg mooi...! Succes met keuzes maken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven