De pil en sabbelen

21-02-2015 09:38 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben nog niet zo'n ervaren pilgebruiker dus stel ik mijn vraag hier maar.



Ik slik de pil dus, maar er ging vanmorgen iets mis. Hij schoof tijdens het slikken achter mijn kiezen. Dusja met veel wringen kwam hij er weer achter vandaag maar de pil voelde wel ietsje zachter aan. Ik hem daarna ik een keer doorgeslikt niet doorgebeten ofzo maar vraag mij nu het volgende af:

Mijn vraag is nu moet ik een nieuwe innemen omdat sabbelen de pil een verminderde werking geeft?

En zoja kan je zomaar een tweede vlak na de andere innemen?



Help me:)
Alle reacties Link kopieren
Vandaag gewoon even geen seks. Morgen weer een dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 21 februari 2015 @ 09:42:

Vandaag gewoon even geen seks. Morgen weer een dag.Ik snap je antwoord niet helemaal hoor. Ik moet toch gewoon een werkzamen pil innemen. Of dat nou deze is of een volgende.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al meerdere keren in mijn leven per ongeluk er twee achter elkaar ingenomen. En meerdere keren er eentje vergeten
Alle reacties Link kopieren
Dus jij zegt neem er voor de zekerheid nog maar eentje in?
Als je niets hebt uitgespuugd is er toch niets aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
En je plaatst het bij 'horen' omdat we naar je moeten luisteren?



Verder vraag ik me af hoe een pil klem kan komen te zitten achter je kiezen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Als je er nu nog eentje neemt kom je aan het eind van de strip tekort.
Alle reacties Link kopieren
En waar denk je dat speeksel-met-afgesabbelde-pilstukjes terecht komt? En de pil zelf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 09:45:

En je plaatst het bij 'horen' omdat we naar je moeten luisteren?



Verder vraag ik me af hoe een pil klem kan komen te zitten achter je kiezen.



Nee dat van horen is verkeerd gegaan met plaatsen en kan ik niet meer veranderen.

Ja ik slikte hem door en hij kwam achter mijn kiezen terecht. Soms gaan er wel eens dingen fout.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 09:46:

En waar denk je dat speeksel-met-afgesabbelde-pilstukjes terecht komt? En de pil zelf?Ik zeg toch al dat ik geen ervaren pilgebruiker ben. Dit is allemaal nieuw voor mij en vraag gewoon een vraag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie trouwens een spin-off opkomen van 'zwanger door de pil heen' komen. Zwanger doordat een pil 10 seconden klem heeft gezeten achter een kies..



(TO, dit is een geintje hoor..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom zou sabbelen een verminderde werking geven? Zolang je de hele pil maar binnen krijgt is er toch niets aan de hand? Of heb je hem gedeeltelijk uitgespuugd?

Je zou voor de zekerheid er eentje kunnen nemen van je reservestrip als je bang bent toch een gedeelte uitgespuugd te hebben.

Maar zolang je de losgepeuterde pul gewoon weer doorgeklikt hebt is er niets aan de hand.
Het komt gewoon allemaal in je maag terecht. Niets om je zorgen over te maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:liefdebloem18 schreef op 21 februari 2015 @ 09:47:

[...]

Ik zeg toch al dat ik geen ervaren pilgebruiker ben. Dit is allemaal nieuw voor mij en vraag gewoon een vraag.

En ik stel je een retorische vraag.



Gewoon de pil verder gebruiken, niks aan de hand.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je zit op het Viva forum he. Dan is de kans sowieso significant dat je 'door de pil heen' zwanger wordt. Doe maar even een weekje anaal voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 09:49:

Ik zie trouwens een spin-off opkomen van 'zwanger door de pil heen' komen. Zwanger doordat een pil 10 seconden klem heeft gezeten achter een kies..



(TO, dit is een geintje hoor..)Ik snap dat het een geintje is hoor, alleen ik heb niemand thuis waaraan ik mijn pil vragen kan stellen (christelijk gezin) en vraag daarom mijn vragen hier. Ik weet het gewoon niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:_blabla_ schreef op 21 februari 2015 @ 09:50:

Waarom zou sabbelen een verminderde werking geven? Zolang je de hele pil maar binnen krijgt is er toch niets aan de hand? Of heb je hem gedeeltelijk uitgespuugd?

Je zou voor de zekerheid er eentje kunnen nemen van je reservestrip als je bang bent toch een gedeelte uitgespuugd te hebben.Ik las ergens dat je niet moet sabbelen omdat dan gedeeltes van de hormonen al vrij komen ofzo
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 09:51:

[...]



En ik stel je een retorische vraag.



Gewoon de pil verder gebruiken, niks aan de hand.Oke dankje, ik las gewoon veel verschillende dingen en vloog in angstmodus
anoniem_207481 wijzigde dit bericht op 21-02-2015 09:54
Reden: .
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 21 februari 2015 @ 09:45:

En je plaatst het bij 'horen' omdat we naar je moeten luisteren?



Verder vraag ik me af hoe een pil klem kan komen te zitten achter je kiezen.Yep dat kan, ik heb het ook wel eens gehad
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:liefdebloem18 schreef op 21 februari 2015 @ 09:43:

Dus jij zegt neem er voor de zekerheid nog maar eentje in?Ja, dat zou ik doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 21 februari 2015 @ 10:07:

[...]



Yep dat kan, ik heb het ook wel eens gehad Heb jij toen een nieuwe genomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou voor de zekerheid nog een pil innemen, al denk ik niet dat deze minder werkzaam is.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nushy schreef op 21 februari 2015 @ 10:34:

Ik zou voor de zekerheid nog een pil innemen, al denk ik niet dat deze minder werkzaam is.oke, ik denk ook niet dat hij minder werkzaam is maar jij zou dus een extra pil innemen
Alle reacties Link kopieren
Liefdebloem, neem er gewoon nog eentje voor de zekerheid. Je hebt hem ook weer uit je mond gehaald, een deel is aan je vingers blijven hangen en een deel al in je mond opgelost. Hup, nog eentje en niet langer over teuten. Die pil haal je wel uit je reservestrip. Anders klopt je huidige strip niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven