Mooie wijken in Den Haag

17-06-2016 12:17 47 berichten
(verkeerde topic groep denk ik)
Alle reacties Link kopieren
Verkeerde pijler?
ja ik weet niet hoe ik hem verplaats haha
Alle reacties Link kopieren
Ypenburg.



Verder is de vogelwijk een aanrader. Maar dat is geen nieuwbouw (en trek je portemonnee maar open ).
Alle reacties Link kopieren
Geen idee hoe de wijk heet, maar ik vind de wijk mooi langs de alkemadestraat. Op weg naar Scheveningen. Lijkt me wel vrij prijzig.
Nieuwbouw vind ik persoonlijk lelijk dus ik kan niet echt adviseren.
Alle reacties Link kopieren
Ypenburg, wateringse veld, leidscheveen allemaal nieuwbouw wijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnetje_in_huis schreef op 17 juni 2016 @ 12:23:

Geen idee hoe de wijk heet, maar ik vind de wijk mooi langs de alkemadestraat. Op weg naar Scheveningen. Lijkt me wel vrij prijzig.Ja dat is benoorderhout. Mooi, duur en niet zo veilig/kindvriendelijk... weet niet of to kinderen heeft ??
quote:deb32 schreef op 17 juni 2016 @ 12:26:

[...]





Ja dat is benoorderhout. Mooi, duur en niet zo veilig/kindvriendelijk... weet niet of to kinderen heeft ??Niet veilig? Wat is er dan in die buurt?
Alle reacties Link kopieren
quote:knijster1973 schreef op 17 juni 2016 @ 12:25:

Ypenburg, wateringse veld, leidscheveen allemaal nieuwbouw wijken



En geen van allen mooi, of echt Den Haag. Ypenburg sowieso nooit doen, aangezien dat een ghetto in wording is.



In Den Haag zelf is weinig nieuwbouw. Als stelregel zou ik aanhouden: alle wijken langs de kust tot de Laan van Meerdervoort zijn prima en veilig.
Alle reacties Link kopieren
quote:iesiesa schreef op 17 juni 2016 @ 12:29:

[...]





Niet veilig? Wat is er dan in die buurt?Druk, veel verkeer. Niet echt een gezinswijk waar je je jonge kinderen met een gerust hart buiten kunt laten spelen.
Alle reacties Link kopieren
Vinex-wijken zou ik echt links laten liggen. Vreselijk.



Waarom nieuwbouw? 1980 is niet goed?



Maar om op je vraag terug te komen, Vogelwijk is prachtig, zit ook nieuwbouw tussen maar enorm duur. Dus wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 17 juni 2016 @ 12:31:

[...]





.



In Den Haag zelf is weinig nieuwbouw. Als stelregel zou ik aanhouden: alle wijken langs de kust tot de Laan van Meerdervoort zijn prima en veilig.Dit vat het eigenlijk heel goed samen.
Alle reacties Link kopieren
-
Humanity is a disease... erase the human race!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind persoonlijk loosduinen ook prima en gezellig, ook houtwijk is leuk rondom de montesorischool

Sjieker is natuurlijk vogelwijk, belgisch park, benoordehout maar dan krijg je ook scholen met wachtlijsten kado

In monster wordt momenteel nieuwbouw gepleegd, gezellig dorpje aan de buitenkant

Of is de vinex gedeeltes wateringseveld, ypenburg enzovoorts. Vind dat zelf niets
Alle reacties Link kopieren
Marlot, maar nieuwbouw?



't is wel Den Haag hoor
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
In de haven van scheveningen wordt momenteel veel nieuw gebouwd. Gaat denk ik echt een leuke wijk worden.

Ik woon aan de noordkant van scheveningen en 't is echt heerlijk wonen hier.

Maar veel leuke nieuwbouwwijken ken ik niet in Den Haag. Nou houd ik ook niet zo van nieuwbouw en het vinex gevoel
Alle reacties Link kopieren
Nieuwbouw: Ypenburg, Wateringse veld, of meer richting het Westland.

Fijne buurten: Vruchtenbuurt, Bomenbuurt, Bloemenbuurt, Regentessekwartier, Segbroek, Zeeheldenkwartier, Valkenbos enz.

Goede buurten: Belgisch park, Statenkwartier, Vogelwijk, Benoordehout, Westbroekpark, (Wassenaar).

Buurten die ik je afraad: Schilderswijk, Spoorwijk, Laakkwartier (hoewel twijfelgeval)



Ik denk dat de tip vanaf Scheveningen tot aan de Laan van Meerdervoort een goeie is.



Wat versta je precies onder veilig?
Alle reacties Link kopieren
Uitwijken naar Voorburg, Pijnacker die kant op is wellicht ook een optie...
Alle reacties Link kopieren
Vlakbij Kijkduin wordt er ook een kleinschalig nieuwbouw wijkje gebouwd. Tegenover een mooi recreatiegebied en dichtbij het strand.
Alle reacties Link kopieren
Zeeheldenkwartier. Maar is verre van nieuwbouw
Alle reacties Link kopieren
ypenburg ghetto? Wat een ontzettende onzin is dit zeg
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien1974 schreef op 17 juni 2016 @ 13:42:

ypenburg ghetto? Wat een ontzettende onzin is dit zegNou je hebt bepaalde delen in Ypenburg waar je niet wil komen na 18u..
Alle reacties Link kopieren
quote:katrien1974 schreef op 17 juni 2016 @ 13:42:

ypenburg ghetto? Wat een ontzettende onzin is dit zeg



Eens. Niets mis met ypenburg (als je van nieuwbouw en dat type huizen houd)

Ik heb mij er nog nooit onveilig gevoeld. Overigens ook niet s'avonds in Transvaal, Laak en Schilderswijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robyn89 schreef op 17 juni 2016 @ 13:43:

[...]





Nou je hebt bepaalde delen in Ypenburg waar je niet wil komen na 18u..Welke dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven