Gehoorapparaat tinnitus

16-08-2017 08:54 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een paar jaar last van een piep in mijn oor. Nu las ik dat een gehoorapparaat misschien zou kunnen helpen. Heeft iemand hier ervaring mee? Daarnaast voelt het ook stom omdat ik nog jong ben. Ik kan het niet goed uitleggen. Meestal hebben alleen oude mensen een gehoorapparaat. Ik zit erover na te denken om het maar gewoon te proberen. En nog maar een keer langs de huisarts te gaan.
Wat rot voor je! Mijn broer heeft het ook, op jonge leeftijd. Hem hielp alleen ermee leren leven, en white noise op de stereo. Hij kan er inmiddels goed mee om gaan, en dat was in de eerste jaren zeker niet het geval.
Hopelijk vind je een oplossing, of kan je het op een gegeven moment naast je neerleggen!

Ik denk dat je dit topic beter op 'gezondheid' had kunnen plaatsen. 'Horen' gaat meer over muziek geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
tigri schreef:
16-08-2017 09:16
Wat rot voor je! Mijn broer heeft het ook, op jonge leeftijd. Hem hielp alleen ermee leren leven, en white noise op de stereo. Hij kan er inmiddels goed mee om gaan, en dat was in de eerste jaren zeker niet het geval.
Hopelijk vind je een oplossing, of kan je het op een gegeven moment naast je neerleggen!

Ik denk dat je dit topic beter op 'gezondheid' had kunnen plaatsen. 'Horen' gaat meer over muziek geloof ik.
Oh, ik zie het inderdaad! Bedankt. Ik weet niet of ik het nog kan veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven