Baha-apparaat

26-10-2018 15:25 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie draagt een Baha-apparaat? Zijn jullie tevreden? Klinkt het metaalachtig enzo of?
Alle reacties Link kopieren
Powerlisa schreef:
26-10-2018 15:25
Wie van jullie draagt een Baha-apparaat? Zijn jullie tevreden? Klinkt het metaalachtig enzo of?
Ik denk dat ik er ook voor ga kiezen.
Ik heb er ook lang over getwijfeld, maar uiteindelijk besloten niet te doen omdat ik hiervoor wel met beiden oren heb gehoord en ze zeggen dat het daar niet eens bij in de buurt komt qua geluid. Daarnaast wilde ik niet nóg een operatie aan mijn hoofd (daarom ben ik ook doof), maar dat is persoonlijk. Maar als je al je hele leven half doof bent kan het wel een verrijking zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man heeft hem nu bijna 5 jaar, hij klaagt nooit over de kwaliteit van het geluid maar is alleen maar blij dat ie weer kan horen op deze manier
DeeDee76 schreef:
26-10-2018 16:22
Mijn man heeft hem nu bijna 5 jaar, hij klaagt nooit over de kwaliteit van het geluid maar is alleen maar blij dat ie weer kan horen op deze manier
Ben wel benieuwd nu naar de ervaring van jouw man. Heeft hij ooit wel met beide oren gehoord?
Alle reacties Link kopieren
selene* schreef:
26-10-2018 20:46
Ben wel benieuwd nu naar de ervaring van jouw man. Heeft hij ooit wel met beide oren gehoord?
Mijn man is vanaf basisschool leeftijd aan 1 oor doof toen na meerdere ontstekingen de gehoorbeetjes tot aan het slakkenhuis zijn verwijderd. Het is voor hem dus lastig te vergelijken met het horen met 2 oren. Zijn BaHa kreeg hij na zijn 40e. Het geluid van de BaHa is goed in te stellen dus niet bang zijn voor slecht geluid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven