uitje voor twee of meer

05-07-2011 15:43 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Heb je soms ook gebrek aan leuke ideeen om te gaan doen, omdat je de bios, het terras of uit eten nu wel gezien hebt. Afgelopen weekend heeft mijn vriend me meegenomen naar Lakonia in Belgie. Hier kun je een prive eiland huren. Het is niet eens zo gek duur en je hebt een tropisch zwembad, sauna, turks stoombad, buiten terras, etc. helemaal voor jezelf. Via een intercom kun je lekkere drankjes bestellen en ze hebben eventueel ook arrangementen met eten en massages.

Zoek het maar eens op! Het ligt tegen Antwerpen aan. Ik vond het onwijs leuk en heel origineel.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik spam!
Alle reacties Link kopieren
?? sorry ??

Ik probeer iets leuks met je te delen :')

Ik heb geen aandelen bij Lakonia als dat is waar je op doelt..

xD
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het ook regelmatig wordt gehuurd door mensen die méér doen dan sauna'en en zwemmen.

Omdat ik geen behoefte heb om in andermans lichaamssappen te zitten/liggen/zwemmen, bedank ik vriendelijk voor je aanbod.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Iets te delen terwijl het erg duur is , voor dat geld huur ik wel een hotel, of ga ik op vakantie.
Alle reacties Link kopieren
pff het stikt hier van de vriendelijke mensen zeg...



en btw.. weinig vakantie voor 35,00 hoor! Zoals ik al zei heb ik er geen aandelen, dus ga verder ook geen moeite doen om het te verdedigen. Het was goed bedoeld, maar komt blijkbaar niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom toch echt op bedragen uit voor paar uur voor 300-400 euro.

Er komen gewoon veel topics voorbij die spammen, en daar lijkt het ook gewoon op.
Alle reacties Link kopieren
quote:bachelor_addict schreef op 05 juli 2011 @ 17:24:

pff het stikt hier van de vriendelijke mensen zeg...

Het was goed bedoeld, maar komt blijkbaar niet aan.Ik blijf het ranzig vinden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ach er zit vast chloor in het water
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je op dat bedrag uit? Je betaald per uur? Zo goedkoop vind ik het niet. Het idee is wel leuk.
Common sense is not so common.
Voltaire
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij inderdaad ook vrij duur.. Je kan tegenwoordig juist heel veel leuke uitjes vinden via sites met dagaanbiedingen en daar betaal je dan helemaal niets voor. Je moet ze wel een beetje volgen, maar ik heb er al enkele keren iets leuks uit gesleept.. Kijk bijvoorbeeld eens op aanbieding.marktplaats.nl, die hebben vaak goedkope uitjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven