Leuke tips gevraagd om thuis te doen

04-03-2013 21:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Al ruim een jaar heb ik veel contact met een leuke man. We hebben een soort friends with benefits relatie.

Een paar keer per maand zien we elkaar en dan blijven we ook bij elkaar slapen. Meestal kijken we dan een filmpje, maar ik ben dus op zoek naar iets anders leuks om thuis te doen. En als niet-creatief persoon vraag ik dus jullie hulp hierbij :-)

Het gaat wel echt om een in-huis-activiteit omdat we liever niet samen in het openbaar gezien worden...



Alvast bedankt!!
Alle reacties Link kopieren
Elkaar beschilderen met choco.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Alle reacties Link kopieren
Volgorde van een geslaagde thuisblijf dag van mij en mijn vriend; uitslapen, seks en uitgebreid ontbijten, daarna film marathon met een deken op de bank en lekker eten koken, daarna uitgebreid neuken en naast elkaar in slaap vallen. Dus ik raad veel seks aan, vooral op het begin
Alle reacties Link kopieren
Waarom willen jullie niet met elkaar gezien worden?
Alle reacties Link kopieren
Dat seks gedeelte snap ik meiden, daar heb ik geen vragen over



Ik bedoelde dus meer als activiteit, zoals inderdaad koken wat al genoemd werd (leuk idee trouwens!)



We willen liever niet met elkaar gezien worden omdat er een aantal mensen (zijn familie bijv) zijn die dat niet zouden willen hebben. Ik blijf een beetje vaag, sorry daarvoor
Alle reacties Link kopieren
Rummikub!
Alle reacties Link kopieren
seksscrabble!
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat vreemd met jou?



Maar samen koken/bakken/gamen/spelletje/nachtje hotel.
Alle reacties Link kopieren
Op de playstation
Kopen?

Is toch gewoon scrable, maar alleen vieze woorden zijn toegestaan.



Verder kan je ook een boek kopen over ingedutte relaties op seksueel gebied. Gewoon even zelf op googlen. Ik krijg anders allemaal gore sites voor mijn zoektochten.

Succes ermee.. en veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Chocolade fondu, en dan elkaar hapjes geven.
Er is een spel, dat heet ultiem verlangen. Duurt zomaar een paar uur. En is super leuk! (Ja het eindigt wel met sex)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven