Leuk idee voor workshop vriendinnenclub gevraagd!!

26-01-2014 12:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand leuke tips voor een workshop in Brabant met vriendinnen?? Iets origineels, hip en creatief?

Alvast bedankt!
Smartphone-fotografie? Weet dat dat ergens in die regio door een fotograaf gegeven wordt...
Alle reacties Link kopieren
Borduren/haken/breien is weer helemaal in!! Waar in het Brabantse zit je?
Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
De groene geur in Haaren. O.a. Workshop natuurlijke badproducten maken. Heb ik een paar jaar geleden gedaan. Was heel leuk, en betaalbaar

En daarna in Haaren lekker tapas gegeten, maar daar weet ik de naam niet meer van
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Die workshop in Haaren klinkt leuk. Ik heb wel eens een aantal pompjes gevuld met zelfgemaakte vloeibare zeep. Was heerlijk, rook heerlijk en altijd leuk voor cadeautjes
Adem in, adem uit
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik weet een superleuke en stoere workshop voor vrouwen in Den Bosch.

Zaterdag 8 maart is daar de workshop Ophangen en bevestigen waarin je met verschillende boormachines werkt en alles leert over boortjes, bitjes, pluggen en schroeven.

Echt lachen, en heel stoer!

De workshop is alleen voor vrouwen.

zie ook https://www.facebook.com/FemtechTechnieklessen

of www.femtech.nl
Alle reacties Link kopieren
Chuncks maken!!! Gedaan met m'n moeder (zou een workshop op locatie worden maar werd 2 dagen van te voren afgebeld) zelf spullen ingekocht en via you tube het een en ander bekeken en het was een geweldig succes!!!!
Alle reacties Link kopieren
spam
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 31-08-2014 16:19
Reden: Spam is niet toegestaan
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt misschien heel suf, maar is echt heel leuk: een tupperware kookstudio. Dan ga je met je vriendinnen spulletjes van tupperware uitproberen en je mag het uiteraard opeten. Komende maand doe ik dit voor de tweede keer bij mij thuis, maar ben er het afgelopen jaar zeker naar een stuk of 4 geweest. Is gewoon bij je thuis. De demonstratrice neemt alle mee (inclusief ingrediënten) en ook de vuile afwas gaat met de demonstratrice weg. Een gezellige avond/middag, lekkere hapjes en dat allemaal voor niks. Uiteraard is het idee dat je wat koopt van tupperware, maar niks moet. Dus als je niets wilt kopen hoeft dat zeker niet.
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
Workshop bonbons / chocolade maken!
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben met vriendinnen een Graffiti workshop gedaan in Den Bosch. Iedereen mocht zijn kunstwerk mee naar huis nemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven