Cursussen in Griekenland zomer 2014

17-05-2014 22:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand naast facebook/Twitter/advertentie in de krant etc. nog manieren om liefhebbers en amateurs in theater aan te spreken? Ik ben niet echt een marketing-expert maar ik weet van een aantal hele goed en leuke vakantiecursussen (die ik hier dus niet mag noemen omdat dat reclame is) die ook door zeer goede mensen worden gegeven maar we heb en wat moeite met de juiste mensen bereiken. Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Nee, je mag hier geen reclame maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 17 mei 2014 @ 22:28:

Nee, je mag hier geen reclame maken.Dank! heb het gewijzigd. Gaat mij ook niet per se om hier maar nieuwe manieren om mensen te bereiken!
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel gedacht aan Griekse instituten jn Nederland en die te vragen of het op hun website mag? Er zijn er genoeg die bijv Griekse les geven. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Get in line ..... er worden zoveel cursussen in Griekenland gegeven. Met name in voor- en naseizoen. Schilderen, Yoga, Beeldhouwen, cursussen als "in je eigen kracht"/ op zoek naar jezelf e.d.. Vaak nog vrij prijzig ook. Met een paar enthousiastelingen mag je al blij zijn.





Maar goed, heb je hier toch een beetje reclame gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo. Je hebt een griekenland magazine daar zou je kunnen adverteren. Verder zijn een scala van griekse sites, facebooks etc. Belangrijk is om je doelgroep te specificeren. De Grieken (en ook niet die hier in nl wonen) zullen hier niet geinteresseerd in zijn. Griekofielen daarentegen wel... en die heb je een hoop

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven