Wie komt hier uit Haarlem?

23-10-2014 07:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forummers,



Vandaag heb ik een werkafspraak in Haarlem (nooit geweest, alleen langs gereden) en het leek mij leuk om daarna de stad in te gaan.

Mijn vraag: hoe bereik ik het winkelcentrum? Ben met ov, dus gewoon uitstappen station Haarlem en dan loop ik meteen het winkelcentrum in of? Word weinig wijzer van Google eerlijk gezegd.



Wie weet daarnaast een goede lunchtent waar je gezond (betaalbaar) kan lunchen?



Alvast heel erg bedankt!
Het winkelcentrum bevindt zich rond de Grote Markt. Grote Houtstraat, Barteljorisstraat zijn de bekendste straten met winkels, daar zitten de grote ketens, veel andere kleine winkeltjes in de zijstraatjes en daar weer zijstraatjes van van de Grote Houtstraat.



Eten heb ik er te lang niet gedaan, dus geen tips daarvoor.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jouw snelle reactie Sandt! Is dat makkelijk bereikbaar vanaf het station?
quote:amber__ schreef op 23 oktober 2014 @ 08:04:

Dank voor jouw snelle reactie Sandt! Is dat makkelijk bereikbaar vanaf het station?Lopen is wel een eindje. Je zou een bus kunnen nemen naar het Verwulft. Dan stap je uit naast V&D zit je echt in hartje stad! Ik weet niet uit mijn hoofd welke bussen dat zijn. Ik woon vlak bij Haarlem, ga er regelmatig winkelen.
Ik vind het wel te doen lopend.



Je verlaat het station aan de kant van de bussen, en dan loop je eigenlijk gelijk al een straat in met winkels. Als je die volgt kom je vanzelf in het centrum uit.
Alle reacties Link kopieren
Aah oke! Dat is dus niet zo ver gelukkig
Gezond lunchen zou je bij Jetties oid kunnen doen, gelijk na de 2e stoplichten als je naar het centrum loopt



Edit: http://www.jetties.eu/
Alle reacties Link kopieren
Vanaf Haarlem station bus 3 richting Schalkwijk en uitstappen op het Verwulft. Dan sta je midden in het centrum, je bent dan vlakbij de Botermarkt, die is aan je rechterhand. Loop voorbij de V&D en dan direkt rechts de Grote Houtstraat in. Loop door tot de oliebollenkraam, daarachter ligt het Hofje zonder zorgen: gezond en gezellig lunchen.
Alle reacties Link kopieren
Of je pakt de zuidtangent. Dat is die grote rode bus, die gaat sneller als de 3. Als je uit eten wil gaan is Sumo lekker of centopercento of dodici. En nog veel meer
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
quote:mel.nl schreef op vrijdag 24 oktober 2014 09:47 Of je pakt de zuidtangent. Dat is die grote rode bus, die gaat sneller als de 3. Als je uit eten wil gaan is Sumo lekker of centopercento of dodici. En nog veel meer



Oh sorry je zei lunchen

Deze zijn leuk voor 's avonds
If you can dream it, you can do it.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven