Hulp bij het starten van een bedrijf

05-12-2014 09:31 7 berichten
Aangeboden, voor en door forumleden: concrete hulp bij het starten van je bedrijf. Zie dit topic op Werk en Studie: Concrete startershulp voor bedrijf(je)



Dit initiatief is een vervolg op de zeer geslaagde dag voor sollicitatiehulp. (De eerste deelnemer heeft al een baan gevonden!)
Alle reacties Link kopieren
Korenwolf wat een fantastisch initiatief! Ik meld me graag aan
quote:royy schreef op 05 december 2014 @ 09:48:

Korenwolf wat een fantastisch initiatief! Ik meld me graag aan Het is niet mijn initiatief hoor, idee van Eldorado. Zie de link naar het topic.
Concrete hulp: ga naar KvK, haal daar een starterspakket voor maken bedrijfsplan. Heb het vooral niet over je bedrijfje, een bedrijfsnaam met je eigen naam erin is erg egotrippent, kies een naam die niet te beperkend is want denk toekomstgericht, Denk na over wat jou als bedrijf uniek maakt tov van al die anderen die denken dat ze uniek zijn. Zoiets?
Ik hoop wat meer toegespitst en wat uitgebreider dan de standaardadviezen die je hier op het forum krijgt, Naara.



We komen met een groep mensen een dag bij elkaar, starters en ervaren ondernemers, en proberen dan concrete vragen te beantwoorden. De precieze inhoud zal afhangen van de vragen waar mensen mee zitten.



We hebben eerder een dag gehad met mensen die aan het solliciteren waren en ervaren coaches. Toen hebben we naar brieven en cv's gekeken en gesprekken geoefend. Nu is het dus voor de mensen die niet willen solliciteren, maar zelf iets opstarten.



Zie verder vooral het hiervoor genoemde topic op Werk en Studie, want het is niet mijn initiatief maar dat van Eldorado.
Alle reacties Link kopieren
quote:korenwolf schreef op 05 december 2014 @ 09:51:

[...]



Het is niet mijn initiatief hoor, idee van Eldorado. Zie de link naar het topic.Maar waarom dan nog een topic?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Dit is geen topic, dit is een oproep op het prikbord, zodat mensen het topic kunnen vinden. Vorige keer werkte dat. Maar nu is het blijkbaar verwarrend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven