Verjaardagsuitje

20-01-2015 15:30 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Komende zaterdag of zondag wil ik vanwege mijn verjaardag iets gaan ondernemen met mijn ouders en oma, aangezien we dat bijna nooit doen.

Van het voorjaar zijn we naar de Keukenhof geweest en we vonden een uitstapje nu wel weer leuk.

Echter, vanwege de winter vallen voor ons de dierenparken etc. af, de bioscoop wordt hem om een reden ook niet.

Ik heb al wat rondgezocht maar ben een beetje inspiratieloos. Echt actief als ice karten kan ik mijn oma nl ook niet in betrekken.



Hebben jullie een idee voor een uitstapje met dit best wel verschillende gezelschap?

P.S. Ik woon in het zuiden van het land maar A'dam moet geen probleem zijn (Groningen dan weer wel haha)
Alle reacties Link kopieren
Openlucht museum in Arnhem? Ok is wel buiten maar als het droog is wel leuk.

Naturalis in Leiden.

Of een ander museum.



Ergens een high tea of uitgebreide lunch.
Alle reacties Link kopieren
Rondvaartboot.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Rondvaartboot, dan een lunch en een museum? Zoiets is vast in meerdere steden te bedenken met een museum dat jullie interesseert.
Alle reacties Link kopieren
Openluchtmuseum in Arnhem is nagenoeg dicht. Je kunt er momenteel alleen wandelen. Niets is verder open.
Gewoon met z'n alle wat eten vind ik altijd zelf wel erg leuk.

Daarnaast weet ik niet zo heel goed wat er te doen is in het zuiden van het land :(
Alle reacties Link kopieren
Burgers Zoo (Arnhem) is een dierentuin, maar wel een met heel veel binnenruimte. Er is een Bush, een Oceanium en een Dessert, allemaal binnen. Dus zelfs als het slecht weer is kun je je er een hele dag vermaken. En als het toch per ongeluk lekker weer wordt is er buiten ook nog van alles te zien.
Alle reacties Link kopieren
winterefteling
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
High tea in Paleis het Loo. Prachtige plek, als het mooi weer is kun je nog een blokje om, het paleis is sowieso interessant.
Alle reacties Link kopieren
quote:Redt schreef op 20 januari 2015 @ 16:15:

Gewoon met z'n alle wat eten vind ik altijd zelf wel erg leuk.

Daarnaast weet ik niet zo heel goed wat er te doen is in het zuiden van het land :(Daar had ik zelf inderdaad ook aan gedacht, tot ik toch wel wat negatieve recensies tegenkwam over de dierentuin in de winter. Toen bedacht ik me dat ik daar beter eens in de zomer heen kan gaan daar het ook niet naast de deur ligt ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:goudkever schreef op 20 januari 2015 @ 15:57:

Openluchtmuseum in Arnhem is nagenoeg dicht. Je kunt er momenteel alleen wandelen. Niets is verder open.Het uitje hoeft ook niet per se in het zuiden te liggen hoor, we kunnen best even rijden maar ik bedoelde in ieder geval niet naar Groningen/Drenthe of Texel haha
Een high tea, of een leuke workshop.

In de provincie Zeeland weet ik een erg leuke adres voor verschillende creatieve workshops die regelmatig geboekt worden door gezinnen/families , ook met ouderen.

Als je de link naar de website wil, laat het ff weten.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenmeereentje schreef op 20 januari 2015 @ 17:23:

Een high tea, of een leuke workshop.

In de provincie Zeeland weet ik een erg leuke adres voor verschillende creatieve workshops die regelmatig geboekt worden door gezinnen/families , ook met ouderen.

Als je de link naar de website wil, laat het ff weten.Dat klinkt interessant! Is al lang geleden dat ik zoiets creatiefs heb gedaan. Mag ik vragen waar dat precies is?
quote:droppinglies schreef op 20 januari 2015 @ 19:12:

[...]





Dat klinkt interessant! Is al lang geleden dat ik zoiets creatiefs heb gedaan. Mag ik vragen waar dat precies is?www.atelkeetje.nl



Ben daar al meerdere keren geweest.

Voor een kinderfeestje, maar ook met volwassenen.

Het viel mij op (check ook het fotoalbum op de site of op facebook) dat er ook veel families komen; zussendag e.d. incl. Oma's.
En nee...ik krijg geen provisie
Alle reacties Link kopieren
quote:ikbenmeereentje schreef op 21 januari 2015 @ 12:17:

[...]





www.atelkeetje.nl



Ben daar al meerdere keren geweest.

Voor een kinderfeestje, maar ook met volwassenen.

Het viel mij op (check ook het fotoalbum op de site of op facebook) dat er ook veel families komen; zussendag e.d. incl. Oma's.Bedankt! De website ziet er erg leuk uit in ieder geval: )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven