Tips leuke plek salsa les Amsterdam

14-02-2015 20:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben sinds kort in Amsterdam komen wonen en aangezien ik hier nog relatief weinig mensen ken, doe ik graag wat nieuwe contact op. Het lijkt me daarom leuk om te starten met salsa les, maar als ik google krijg ik zoveel zoekresultaten dat ik niet goed weet waar te beginnen. Ik ben 26 jaar (0,0 dans-ervaring) en zoek een leuke plek waarbij ook vooral de gezelligheid voorop staat en ik (onder andere) wat mensen van mijn eigen leeftijd kan ontmoeten. Heeft iemand hier ervaringen mee en/of weet je een leuke plek?

Alvast ontzettend bedankt voor jullie tips:), ik ben erg benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Waar in Amsterdam ben je op zoek? Ik vond het altijd erg leuk bij Sabroso in de Staatsliedenbuurt.
Alle reacties Link kopieren
Dankje voor je tip, zal zo even kijken of ik daar wat over kan vinden. Ik woon in de pijp dus alles binnen circa 15 min. fietsen is wel prima, het gaat me er vooral om dat het een leuke plek is waar ze bijvoorbeeld ook af en toe een feestje organiseren. Ik vind het vooral leuk om met anderen in contact te komen dus niet alleen puur voor de lessen.
Alle reacties Link kopieren
Na afloop van de les bij Sabroso kon wat worden gedronken en er worden ook regelmatig feestjes georganiseerd. Ik vond het een leuke plek om nieuwe contacten te leggen!
Alle reacties Link kopieren
Kijk hier eens op de web side.

Mijn nichtjes vinden het daar erg leuk.



http://www.salsaclubmystique.nl/

Spaarndammerstraat 460

1013SZ Amsterdam, The Netherlands

info@salsa4fun.com | 0653790331
Alle reacties Link kopieren
Wat Janneke zegt. En Extremos is ook een goede school: http://www.extremos.nl/

Er wordt oa les gegeven op of bij het Leidseplein.

Ik vind Sabroso meer iets voor een wat ouder publiek.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
bij de kroon op leidse heb je lasalsa. Elke zondag en woensdagavond hebben ze ook feestjes.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel allemaal, ik zal de namen die jullie beschrijven eens googelen. Ik vind het inderdaad wel leuk dat er meer van mijn leeftijd zijn zoals je al aangeeft Amber, dus tnx voor het meedenken:D!
Alle reacties Link kopieren
Hoi maaike,



Misschien heb je al een leuke les gevonden maar ik dans zelf sinds kort bij salsa te gusta. Zit wel aan de oostelijke handelskade (ik woon in west dus dat is best een eind fietsen) maar zeker de moeite waard! Voornamelijke jong publiek (20-35 studerend/werkend) en het gaat hier vooral ook om de gezelligheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven