Festivalgangers gezocht

18-04-2015 09:56 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



De dagen worden langer, de zon wordt feller en kriebels om dingen te gaan doen worden groter. Ik zou deze zomer heel graag wat festivalletjes afgaan, maar helaas vinden m'n vriendinnen het te duur of hebben andere dingen te doen. Daarom ben ik op zoek naadr leuke meiden die net als ik zin hebben om festivals te bezoeken!! Ik ben 26 jaar, woon in Nijmegen en ben single.



Voor festivals maakt het natuurlijk helemaal niet uit waar je woont! Als er meiden z'n in omgeving Nijmegen die het sowieso leuk vinden om wat te ondernemen: hapje, drankje, terrasje, etc. dan hoor ik het ook graag!



Liefs,

Margot
niet twijfelen, maar doen
Alle reacties Link kopieren
Joehoe, hoi Margot! Wat een leuk, en herkenbaar, berichtje. Lijkt me leuk om jou, en wie er nog aansluit verder, te leren kennen.

Ik ben ook 26, ook - soort van dan - single en woon in Arnhem. Ook ik ga de zomer graag wat festivals af, maar veel van mijn vriendinnen hebben inderdaad ook andere dingen te doen.

De afstand tussen Arnhem en Nijmegen is niet ver trouwens en ik ben zeker in voor een hapje, drankje en terrasje.



Ik hoor graag van je!

Liefs, Hilde
Als je nooit bang bent, kun je ook niet dapper zijn (Astrid Lindgren)
Alle reacties Link kopieren
He Hilde



Heb je een persoonlijk berichtje gestuurd, geen idee of die is aangekomen, dus ook maar even zo.



Zullen we mailen?



Margotengelen@live.nl



Groetjes!
niet twijfelen, maar doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon ik in arnhem. Ik heb precies zo'n zelfde topic! Al me vriendinnen vinden het te duur en hebben nooit geld... alleen ik heb het voornamelijk over hardstyle festivals.. vind je dat wat?
Live, laugh, love!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Margot,



Denk dat ik te laat ben :( maar stuur iets nu..

Ik ben sinds 2013 in Nijmegen komen wonen!

Ik vind het leuk om winklen te doen, lezen, films kijken, naar terrasje te gaan om iets te drinken en eten. Ik heb geen vriendinnen gevonden hier helaas dus ben op zoek.



Groetjes.



Misschien kun ik jij emailing.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven