Sauna thermen holiday

27-04-2015 16:57 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaringen met sauna thermen holiday in Schiedam? Site zag er wel leuk uit, maar op internet zijn er niet zoveel recensies te vinden. Hoe is de sfeer daar? Hou niet zo van dat kleffe...
Alle reacties Link kopieren
Prima sauna alleen wel erg druk door allerlei acties.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet zo'n heel grote sauna, wel ontzettend netjes en schoon. De gemiddelde leeftijd ligt zo midden 40 en al die keren dat ik ben geweest heb ik weinig geklef gezien.
Prima sauna, kan wel druk zijn idd.
Alle reacties Link kopieren
Op zondagavond is het er bijna altijd rustig. Verder idd fijne sauna, vriendelijk personeel, schoon Aanrader!
Ik woon om de hoek Ik ben 2 keer geweest, de 1e keer hadden ze nog het zoutwaterbad bij de hamman, helaas 2e hadden ze hem niet meer. Verder prima Sauna, niet al te groot, maar toch genoeg faciliteiten, netjes en schoon. Ik zou vaker moeten gaan, het is nog geen 5 minuten lopen, maar ja.... de centjes...
Alle reacties Link kopieren
Zijn er specifieke sauna's waar mensen kleffen dan? Op een knuffel na zie ik eigenlijk nooit geklef in een saunacomplex.

Ik ben daar nooit geweest trouwens, maar het ziet er heerlijk uit
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke sauna, kom er vaak met plezier. Het is daar schoon en personeel is vriendelijk.
Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers ophangen!
Alle reacties Link kopieren
@SoMiDi Als je even zoekt zijn er altijd op internet wel kortingscodes of vouchers te vinden. Ik heb nog nooit de volle prijs betaald! Even lid worden van de nieuwsbrief helpt ook.
Snowy, dank je wel voor je tip! Ik ga er eens achteraan. Tot nu toe, ga ik in de avond, even thuis wat eten en dan uurtje later ging ik, dan is het ook het rustigs, maar betaalde ook minder. Maar als het nog voordeliger zou kunnen, dan heel graag
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel! Ik ben uiteindelijk gisteravond nog gegaan, en het was inderdaad heerlijk! Wel een aanrader.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven