Wat doen in 3 maanden tijd

29-05-2015 20:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo





Even kijken of er mensen zijn met goede ideeën hier, ik ben namelijk net klaar met school en in september ga ik beginnen met fulltime werken bij een groot bedrijf.



Dat wil zeggen dat ik op dit moment nog enkele maanden heb waarin ik op een bijbaan na, nog niet veel op de planning heb staan terwijl ik wel zeeën van tijd heb nu.



Ik vroeg me dus af of iemand iets leuks weet waarmee ik me nu bezig kan houden ( 3 maanden ) ,... het is niet zo dat ik zelf niks kan verzinnen maar ik bedoel meer dingen die ik nu kan doen maar later lastiger worden i.v.m. tijd.



Zelf zat ik te denken om iets van kookcursussen /taalcursussen te gaan volgen of iets dergelijks.... iets in de richting waar ik later wel iets aan heb zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad een leuke cursus doen, of een nieuwe sport leren, zoiets? Je kan ook even op coursera.org kijken voor leuke online cursussen.
http://www.rodekruis.nl/h ... ties/mee-als-vrijwilliger





Word vrijwilliger voor Bijzondere Vakanties



Al zestig jaar organiseren we Bijzondere Vakanties voor mensen met medische of sociale beperking. Wij bieden optimale zorg en een onvergetelijke tijd. Maar dat kunnen we niet alleen. Daarom zijn we altijd op zoek naar vrijwilligers die anderen een onbezorgde vakantie willen bezorgen. Helpt u ons mee onze gasten de week van hun leven te bezorgen?
Alle reacties Link kopieren
Vrijwilligerswerk?
Alle reacties Link kopieren
Vakantie houden?
Vakantie houden. Je hebt drie maanden, de helft werken en de andere helft een reis maken? Dat in combinatie met een taalreis misschien?
Ik zou mijn bijbaan opzeggen en er nog even flink van genieten voordat het werkende leven begint
Alle reacties Link kopieren
Nes Ammim in Israël! Superleuke ervaring
Volgens mij zijn er juist in de komende periode relatief weinig cursussen vanwege de zomervakantie.



In mijn stad (provinciestad) zijn er in de komende drie maanden wel een aantal festivals en zijn er heel veel sportactiviteiten voor kinderen die door de gemeente worden gefinancierd. Voor beide zijn veel vrijwilligers nodig. Volgens mij hebben ze echt een gave tijd. Misschien bestaat dat in jouw stad ook wel, of eentje in de buurt.



Check de evenementenkalender van jouw regio en zoek de sites op van de verschillende evenementen, er staat meestal ook wel contactinfo op.
Reizen! Je krijgt nooit meer zo lekker veel vrij achter elkaar en als je al een baan in het vooruitzicht hebt die goed betaald mag nu je student-spaargeld wel zo ongeveer op. Backpacken en tussendoor werken ergens lokaal om het volgende stuk van je reis te betalen. Als je je bijbaan toch al op moet zeggen in het najaar kan dat ook wel nu.
Alle reacties Link kopieren
Reizen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sweety2015 schreef op 20 maart 2016 @ 09:42:

Reizen!Die drie maanden zijn inmiddels wel om hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven