Kerstpakket met geluid

23-11-2015 14:58 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi,



Ik wil voor mijn kerstpakketten met de kerst iets nieuws proberen.

Net als bij sommige verjaardagskaarten wil ik dat er geluid komt uit de doos wanneer het wordt open gemaakt. Het geluid kan een heel kort liedje zijn, zoals een refrein van een kerst liedje. Verder ben ik niet kieskeurig met wat voor kerstliedje het is. Weet iemand waar ik zoiets kan kopen of hoe ik dit zelf kan maken?



Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Supersimpel. Koop kerstkaarten met muziek. Sloop voorzichtig het muziekmechanisme eruit en plak dat in de vouw van de klep van de doos.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
https://www.youtube.com/watch?v=E4G1DnRtJE4
Alle reacties Link kopieren
Wat Fame zegt dus...
Of als de kaarten blanco zijn aan de binnenkant plak je gewoon de hele kaart aan doos en deksel.
Wat leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 23 november 2015 @ 15:03:

Supersimpel. Koop kerstkaarten met muziek. Sloop voorzichtig het muziekmechanisme eruit en plak dat in de vouw van de klep van de doos.



Een beetje offtopic, maar wie weet kun je me helpen. Ik weet dat ik vroeger elk jaar zo'n kaart kreeg van mijn oom en tante, veel lol mee gehad toen.



Ondertussen heb ik zelf een petekindje die ik er een wil sturen, maar ze lijken wel van de aardbodem verdwenen. Heb ze nog nergens gezien. Jij wel?
Alle reacties Link kopieren
Muziekwenskaart.nl
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke bedankt voor alle reacties!

Goed idee, ik ga morgen in de stad kijken of ik zulke kaarten kan vinden. En anders bestel ik ze op die website.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven