Volendam

27-05-2016 21:57 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken ga ik samen met een paar meiden een weekend naar Volendam. Nu vraag ik me af waar het daar leuk is om gezellig op stap te gaan. Wij zijn meer kroegtypes dan clubtypes en hebben niet graag het gevoel dat we de oudste zijn die binnen staan (wij zijn allemaal rond de 26 jaar). Wie heeft er leuke tips?
belletje trekken bij Jan. Of andere J's.
Alle reacties Link kopieren
Je bent je ervan bewust dat Volendam een dorp is hè?

Genoeg kroegen met vooral jong publiek op de Dijk.



Ik zou gebruik maken van de bus naar Amsterdam
Don't be afraid to fail, be afraid not to try
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 27 mei 2016 @ 21:59:

belletje trekken bij Jan. Of andere J's.
Op de dijk vind je inderdaad meer dan genoeg kroegen. De meeste jongeren zitten vaak bij "het gat". Hier is het dus ook het drukst met uitgaan. Dus hier kan je zeker langsgaan. Vergis je er niet in dat de meeste jongeren eerst thuis gaan voorzitten en pas rond een uur of 12 of 1 (of soms zelfs later) naar de kroeg gaan
Oh en volendammers zijn een apart volk. Dus als jassen (buitenstaanders) is het moeilijk om leuk in gesprek te komen met ze, omdat er vaak groepen gevormd worden. Dat is mijn ervaring dan
Had de OP nog niet zo goed gelezen... Je gaat een heel weekend? Je kunt ook heel leuk met een groepje in Volendamse klederdracht op de foto.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het uitgaansleven van Volendam trouwens niet, maar wat gaat een groep jonge meiden (neem ik aan?) een heel weekend doen in Volendam?

Palingsterren stalken? In klederdracht op de foto?
quote:minnimouse schreef op 27 mei 2016 @ 22:19:

Ik ken het uitgaansleven van Volendam trouwens niet, maar wat gaat een groep jonge meiden (neem ik aan?) een heel weekend doen in Volendam?

Palingsterren stalken? In klederdracht op de foto?Het uitgaanleven in volendam vind ik zelf niet echt leuk. Maar je moet ervan houden. Wat je verder een heel weekend daar wil doen, zou ik ook niet weten. Het is nogal een saai dorp
Alle reacties Link kopieren
quote:sandra1905 schreef op 27 mei 2016 @ 22:10:

Had de OP nog niet zo goed gelezen... Je gaat een heel weekend? Je kunt ook heel leuk met een groepje in Volendamse klederdracht op de foto.





En dan met gierende banden weer naar huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:thefiepie schreef op 27 mei 2016 @ 22:00:

Je bent je ervan bewust dat Volendam een dorp is hè?

Genoeg kroegen met vooral jong publiek op de Dijk.



Ik zou gebruik maken van de bus naar AmsterdamEens
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al geboekt?
Zo niet. Boek niet. Er zijn veel leukere steden dan het dorpje volendam
Bus 316. 35 minuten van Volendam naar de Zeedijk.
Als je nog niet overtuigd bent raad ik je de site van de VVV aan: http://www.vvv-volendam.nl/nl/

Sterkte.
quote:sandra1905 schreef op 27 mei 2016 @ 22:38:

Bus 316. 35 minuten van Volendam naar de Zeedijk.Bus 314 kun je ook nemen naar Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Foutje
quote:sandra1905 schreef op 27 mei 2016 @ 22:40:

Als je nog niet overtuigd bent raad ik je de site van de VVV aan: http://www.vvv-volendam.nl/nl/

Sterkte.



Wauw die site is echt misleidend. Daarop lijkt volendam helemaal leuk. Maar stiekem is het een dood saai dorp waar je nog niet dood gevonden wil worden (waarschijnlijk willen veel volendammers mij nu een kopje kleiner maken )



Edam is trouwens leuker dan volendam, maar daar valt ook niet zoveel te beleven
Alle reacties Link kopieren
Ach, je moet het een keer gezien hebben. Een hele dag maak je niet vol in Volendam, maar je kan ook even met de boot naar Marken. Dat is best leuk en vult ook weer een middag. Zaterdagnacht de kroeg in en zondag brak naar huis. En dan heb je je het wel gehad voor de komende 20 jaar
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 27 mei 2016 @ 22:54:

[...]



(waarschijnlijk willen veel volendammers mij nu een kopje kleiner maken )

winkelfanaat wijzigde dit bericht op 27-05-2016 23:15
Reden: Die was iets te grof
% gewijzigd
Maak er maar 30 jaar van
quote:winkelfanaat schreef op 27 mei 2016 @ 23:14:

[...]



Welnee, de jongeren gaan niet voor niets aan de coke.



Oh ja klopt. Als je coke wilt scoren in volendam moet je bij de bowling zijn. Anders kun je daar maar beter heel ver vandaan blijven



(ja ik heb er met mijn DOMME verstand een jaar gewoond . Grootste fout die ik gemaakt heb in mijn leven)
Alle reacties Link kopieren
quote:Sommar schreef op 27 mei 2016 @ 23:16:

[...]





Oh ja klopt. Als je coke wilt scoren in volendam moet je bij de bowling zijn. Anders kun je daar maar beter heel ver vandaan blijven



(ja ik heb er met mijn DOMME verstand een jaar gewoond . Grootste fout die ik gemaakt heb in mijn leven)Yolanthe is this you?
quote:winkelfanaat schreef op 27 mei 2016 @ 23:19:

[...]



Yolanthe is this you?

Nee joh. Het is hier in Lapland veel te koud voor yolanthe



En ik vind jan smit een griezel. Brrr
Ik was vorig jaar een weekendje in Volendam. Mijn kinderen willen terug, ik heb het wel gezien voor de komende tig jaar. Het dorp stelt eigenlijk geen bal voor en ik vind het best onbegrijpelijk dat de hele wereld daar per se geweest wil zijn.



Wat mij opviel vanaf mijn plek op het bejaardenterras was dat er vooral schaars geklede tienermeisjes over de dijk paraderen en dat het ook in de kroegen stampvol zit met tieners. Desalniettemin kun je je er best vermaken. Ga overdag met de boot naar Marken, laat een foto maken, ga 's avonds eerst vis eten en daarna gewoon toch naar de kroeg (lekker belangrijk dat je de oudste bent) slaap de volgende ochtend uit, ga ergens brunchen en klaar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven