Tips leuke winkelstad

08-11-2016 16:49 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Binnenkort ga ik weer eens winkelen met een vriendin en dat hebben we al een tijdje niet meer gedaan. Wij hebben bijna alle grote steden in Nederland wel eens bezocht (A'dam, Utrecht, Haarlem, Den Haag, Rotterdam, Groningen, Alkmaar, Arnhem, Nijmegen, Den Bosch, Eindhoven, Zwolle, Apeldoorn, Maastricht, etc.)



Ik ben benieuwd naar jullie tips voor een leuke winkelstad. Misschien zijn er veel leuke, nieuwe winkels geopend in een stad en is het tijd om er weer naartoe te gaan. Of bijvoorbeeld een andere, kleinere stad die de moeite waard is. Dus, wat is jouw favoriete winkelstad en waarom?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Breda vind ik echt kei leuk! Winkelt fijn, leuke restaurantjes en dingen om tussendoor te stoppen. Echt leuk!
Alle reacties Link kopieren
Oberhausen is leuk maar weet niet of dat voor jou haalbaar is. Kijk maar is naar CentrO, oberhausen. Vooral tijdens de schlussverkauf interessant
Alle reacties Link kopieren
Amersfoort al eens geweest? Vind ik zelf een heel gezellige stad.
Alle reacties Link kopieren
Roermomd centrum en een bezoek aan het outletcenter weer eens wat anders.
Enschede? En iets verder, Münster...?

Enschede heeft echt een leuk plein rondom de oude kerk met allemaal cafeetjes waar je lekker een hapje kan eten/drinken. Er zit een Primark en heeft het zelfs een Tiger..! En het is goed met het openbaar vervoer te bereiken
Alle reacties Link kopieren
Breda erg gezellig) Bergen op Zoom(dito) Over de grens? Münster,Keulen,Dusseldorf,Neuss....allemaal erg gezellige duitse steden en zeer de moeite waard.
Alle reacties Link kopieren
Breda is inderdaad een hele leuke winkelstad! Hoorn is ook leuk, volgens mij alleen niet heel groot, wel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Je was al eens in Amsterdam, maar ben je toen ook in de negen straatjes geweest? Leukste stukje winkelgebied van nl als je het mij vraagt!
Haarlem!
Alle reacties Link kopieren
Antwerpen
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Alle reacties Link kopieren
Antwerpen, of Delft! Dat zijn ook leuke steden
Alle reacties Link kopieren
Wijnegem! Heel groot winkelcentrum met leuk aanbod van winkels, erg divers, lekkere restaurantjes, gratis parkeren en droog en warm ik ga er zo'n 2 keer per jaar heen en slaag daar altijd erg goed.
Alle reacties Link kopieren
Leeuwarden is ook wel leuk maar niet zo heel groot
Alle reacties Link kopieren
quote:Superhuisvrouw schreef op 08 november 2016 @ 17:50:

Leeuwarden is ook wel leuk maar niet zo heel grootIk baal anders best wel als ik van van de ene kant van de nieuwstad naar het andere eind van de voorstreek moet lopen
quote:saskia18 schreef op 08 november 2016 @ 17:08:

Breda erg gezellig) Bergen op Zoom(dito) Over de grens? Münster,Keulen,Dusseldorf,Neuss....allemaal erg gezellige duitse steden en zeer de moeite waard.Bergen op Zoom vind ik persoonlijk niet veel meer aan. Ontzettend veel leegstand en dat haalt een beetje de sfeer weg. (Ik kom er oorspronlijk vandaan mogen mensen hierover vallen).
Delft, Leiden, Deventer
Alle reacties Link kopieren
Amstelveen heeft een leuk winkelcentrum, handig als het regent!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lavieestbellex schreef op 08 november 2016 @ 18:10:

Amstelveen heeft een leuk overdekt winkelcentrum, handig als het regent!
Als je 't droog en warm wilt inderdaad Wijnegem-Shopping.

Als je gezelligheid wil: Antwerpen.



Hasselt vind ik ook altijd leuk om es door te lopen. (Maar is een stuk kleiner.)
Alle reacties Link kopieren
Amersfoort!
Alle reacties Link kopieren
Antwerpen idd! Veel aanbod en gezelligheid. Heb ook altijd het idee dat het daar minder druk is dan bijvoorbeeld in Amsterdam terwijl er ongeveer de zelfde winkels zitten.

Deventer is ook erg leuk voor een middagje!
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktape schreef op 08 november 2016 @ 17:03:

Enschede? En iets verder, Münster...?

Enschede heeft echt een leuk plein rondom de oude kerk met allemaal cafeetjes waar je lekker een hapje kan eten/drinken. Er zit een Primark en heeft het zelfs een Tiger..! En het is goed met het openbaar vervoer te bereiken +1 (en Munster is ook zeker een aanrader)
Alle reacties Link kopieren
quote:ducktape schreef op 08 november 2016 @ 17:03:

Enschede? En iets verder, Münster...?

Enschede heeft echt een leuk plein rondom de oude kerk met allemaal cafeetjes waar je lekker een hapje kan eten/drinken. Er zit een Primark en heeft het zelfs een Tiger..! En het is goed met het openbaar vervoer te bereiken quote:RP7 schreef op 08 november 2016 @ 16:55:

Oberhausen is leuk maar weet niet of dat voor jou haalbaar is. Kijk maar is naar CentrO, oberhausen. Vooral tijdens de schlussverkauf interessantJa ik woon in Arnhem, dus zeker haalbaar! Münster, Oberhausen al tijdje niet geweest, misschien leuk om weer te doen. Düsseldorf en Köln ga ik regelmatig heen, inderdaad echt heel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:ravenloos schreef op 08 november 2016 @ 17:39:

Antwerpen, of Delft! Dat zijn ook leuke stedenquote:violetskies schreef op 08 november 2016 @ 17:31:

Antwerpen quote:missmisery schreef op 08 november 2016 @ 18:41:

Antwerpen idd! Veel aanbod en gezelligheid. Heb ook altijd het idee dat het daar minder druk is dan bijvoorbeeld in Amsterdam terwijl er ongeveer de zelfde winkels zitten.

Deventer is ook erg leuk voor een middagje!Antwerpen is ook al lang geleden, moet ik ook maar weer eens bezoeken. Ik vind Amsterdam ook altijd te druk, zoveel toeristen altijd. Deventer ben ik nog nooit geweest, heb inderdaad wel vaker gehoord dat het tof moet zijn, goede tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven