Uitje op 2e kerstdag?

25-12-2016 22:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_319909 wijzigde dit bericht op 26-01-2017 21:55
Reden: Herkennen
% gewijzigd
Zwemmen bij een centerparcs/golfslagbad.
Alle reacties Link kopieren
naar een leuke film. Er draait genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan naar een outletcentrum Was eigenlijk de bedoeling voor in de kerstvakantie en die duurt nog lang zat, maar dochterlief heeft al zoveel plannen dat het lastig wordt en ik moet zelf tussendoor wel werken. Gisteren en vandaag al de hele dag binnengezeten dus we willen er wel even uit.



Maar er is zoveel open dat het misschien wel meevalt.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Naar outlet met kinderen onder de 7 jaar? Leuk zeg.
Hoe oud is de jongste en welk deel van het land is oke?
Meubelboulevard
quote:Niceday76 schreef op 25 december 2016 @ 22:24:

MeubelboulevardJa dat is leuk voor kinderen
quote:Fee-de-Goede schreef op 25 december 2016 @ 22:20:

Naar outlet met kinderen onder de 7 jaar? Leuk zeg. Mijn buurmeisje van 7 is dol op etalages kijken hoor oeps, niet goed gelezen, gaat om kinderen van onder de 7
Ik zou lekker in het bos gaan wandelen, als ik eruit wilde. Kunnen de kinderen lekker rennen en het kost je niks.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 december 2016 @ 22:36:

[...]





Ja dat is leuk voor kinderen Hoezo is traditie niet leuk voor kinderen
Alle reacties Link kopieren
Kinderboerderij, dierentuin, stoomtrein, intratuin. Die laatste is wel afhankelijk van de stad waar je bent hoor, in Geleen krijg je de kinderen niet weg .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Oef... Als ik niet naar familie zou hoeven, dan zou ik lekker thuisblijven, bak lego op de grond en samen spelen, stukje door de wijk fietsen of wandelen, thuis chocolademelk drinken en op Netflix een lekkere kerstfilm kijken.
Alle reacties Link kopieren
Kinderboerderij (hier is er van alles te doen, oa een levende kerststal), naar de ijsbaan, naar de kerststal in de Sint Jan en daarna naar de ijsbaan daar, Drunense Duinen in of de bossen.
quote:Yoogali schreef op 25 december 2016 @ 23:44:

Kinderboerderij (hier is er van alles te doen, oa een levende kerststal), naar de ijsbaan, naar de kerststal in de Sint Jan en daarna naar de ijsbaan daar, Drunense Duinen in of de bossen.Ik stel me nu Maria, Jozef en de drie koningen voor die een gefrustreerd en ongemanierd lammetje in bedwang proberen te houden. En een krijsende Jezus omdat het zo koud is
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, valt mee hoor. Ieder groepje staat er maximaal één uurtje. Zou anders inderdaad aparte taferelen opleveren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven