Handwerken

26-12-2016 19:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het klinkt heel oudbollig maar het is tegenwoordig helemaal van deze tijd.

Ikzelf ben nu bezig met ee borduurpakket van Thea Goeveneur "koe met kalf". Voor de rest haak ik knuffelbeestjes en brei wel eens wat.



Uit nieuwsgierigheid waar zijn jullie op dit moment mee bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geborduurd ( naam op een handdoekje). Even bezig geweest met viltpoppetjes maar was niet mijn ding. En nu bezig met mijn 4de gehaakte lappenpop en een 20 cm gehaakte giraffe (pakketje van de hema). Breien ooit geprobeerd maar niet mijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Vanwege tijdgebrek kan ik niet echt aan mijn hobby, scrappen en scrapkaarten maken.



Nu ben ik er wel achter dat ik echt niet zonder hobby kan, dus nu ben ik gaan handletteren

Kan ook als ik even 10 minuutjes wil ontspannen en als ik weer meer tijd heb is het een mooie toevoeging op mijn andere knutsels
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik haak, van simpele omslagdoek tot knuffel tot een beddensprei van 2x2m. Ik brei van sokken tot ingewikkelde patronen wat ooit een hele gave omslagdoek moet worden. Sinds van de week heb ik ook diamond painting ontdekt. (Niet echt handwerk) Super leuk om de doen maar waarschijnlijk maar van korte duur.



Haken is mijn favoriet.
Alle reacties Link kopieren
@minthe ik heb een paar weken geleden de hema giraffe als eerste haakwerk gemaakt, erg leuk!



@mel hier werd scrappen ook steeds minder gedaan gezien het tijdsgebrek. Van de zomer gestart met project life en dat bevalt super! Dus nu doe ik een combi van project life en scrappen, veel minder tijdrovend en toch leuke albums.



Ik ben momenteel bezig met het haken van een zeehondje. Hierna wil ik graag de droomdeken cal van wolplein gaan doen. Daarnaast ook volop bezig met project life. Helaas in verband met de studie weinig tijd voor al deze leuke dingen, maar daar komt hopelijk snel verandering in!
Alle reacties Link kopieren
Ik haak ook graag, het liefste knuffels, maar nu ook bezig met een deken met willow-granny's. Dat haakt zo lekker weg af en toe een vierkantje

Heb van mijn vriend gister een heel schattig haakboekje gekregen Pluis&haar vriendjes en ben begonnen met het eendje.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook met een borduurwerkje begonnen. Het is een patroon van Belinda Karls Nace: Maar ik denk wel dat dit een lang project gaat worden.:)
Alle reacties Link kopieren
Oh dat ProjectLife ziet er leuk uit ! Hier door tijd- en ruimtegebrek ook te weinig scrapbooken.

Heb je een tip hoe te starten met Project Life ? Waar kan je bijv leuke startsetten kopen ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rudolftherednosereindeer schreef op 26 december 2016 @ 22:43:

Oh dat ProjectLife ziet er leuk uit ! Hier door tijd- en ruimtegebrek ook te weinig scrapbooken.

Heb je een tip hoe te starten met Project Life ? Waar kan je bijv leuke startsetten kopen ?



Ik waarschuw je wel, het is verslavend!

Ik weet niet of je er in de buurt woont maar ik heb de setjes gekocht in Nieuwegein, bij scrapdelight. Ze hebben een grote collectie albums, hoesjes en kaartjes voor project life. Ook Scrobby (alleen online) heeft een aardige collectie, maar ik wil het vaak zelf zien en vind via de site bestellen minder prettiy.

Ik ben gestart met 1 starters kit en een klein album met 4 maten hoesjes. Zo kon ik een indruk krijgen of ik het wat vind om ermee te werken. Dat zou ik dan ook adviseren. Er zijn ook halve en kwart setjes. Volgens mij was mijn eerste set een halve set, en kon ik dus voor de prijs van 1 hele set twee halve setjes kopen waardoor ik twee verschillende kleurlijnen had. (Klinkt het nog logisch?)

Verder heb ik veel op pinterest naar inspiratie gekeken. Naast de gebruikelijke project life kaartjes heb ik ook veel papier die ik nog van het gewone scrappen had liggen gebruikt.
Ik ben met de laatste kabouter bezig, linksonder met vogelverschrikker.

Alle reacties Link kopieren
Ik ben twee kledingstukken aan het veranderen/vermaken. Het machinewerk is gedaan maar voor het handmatig afwerken heb ik nog geen tijd gehad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
@gielybraiding bedankt voor de uitleg ! Het ziet we erg leuk uit inderdaad, ik ga eens rondsnuffelen online. Heb zelf ook nog bakken vol scrapbookspul staan dus misschien kan ik daar dan ook nog wat mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven