Gekke/originele ideeën voor date

13-01-2017 11:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zondag staat date nummer 6 gepland, en ik ben op zoek naar iets leuks om te doen. We vinden allebei: hoe gekker hoe beter, en zijn beide sportief. We willen het liefst echt iets doen. We zijn bijvoorbeeld al wezen snowboarden en hebben kangoo jumps gehuurd, wat hilarisch was.

Nu hebben we beide wel ideeën, zoals skydiven in een turbine, bungee jumpen, boulderen, karten, paintballen, kanoën, dierentuin, parachute springen, strandwandeling in Scheveningen, pretpark, bowlen, karaokebar etc.

Ik zit verder te brainstormen over tandemsprong, blokarten, powerkiten, abseilen van de Euromast, glowgolfen, high tea in het donker bij Ctaste..

Het vervelende is dat de meeste activiteiten voor buiten niet kunnen doorgaan wegens de slechte weersvoorspelling en dat er veel activiteiten zijn die enkel doorgaan bij een minimum aantal aanmeldingen. Een binnenactiviteit voor twee personen zou dus het handigst zijn. En laat ik daar nu voornamelijk denken aan de standaarddingen zoals bioscoop, uit eten, drankje doen.



Ik vraag me af of iemand nog een leuk idee heeft wat in dit rijtje past, waar ik nog niet op ben gekomen!
trampoline park?
Alle reacties Link kopieren
Neuken
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Bowlen

Schaatsen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
kijk eens in je eigen topics... Lyx in "Dingen doen die je nog nooit gedaan hebt"
Ijsklimmen, kan in een bepaalde winkel van bever zwerfsport en was leuk! Of gewoon klimmen. Thaise massage workshop. Acroyoga voor beginners is ook hilarisch.
Ik zou in het vliegtuig stappen en een paar dagen naar New York gaan.
Alle reacties Link kopieren
Tandem

Hooverboarden

Blokarten

Escaperoom

Glow in the dark minigolf

Schaatsen
Doe niet bij een ander wat je zelf niet wil!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor het meedenken en de leuke suggesties! Het wordt het IJsbeelden festival want de andere opties kunnen altijd nog!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 13 januari 2017 @ 11:23:

NeukenEn daarna, daarvoor of tussendoor indoor skydiven
koekies zijn lekker
't Valt me nog mee dat paintballen er niet bij staat.











Snorkelen op Bonaire! Dat is tenminste romantisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lyx schreef op 13 januari 2017 @ 13:21:

Dankjewel voor het meedenken en de leuke suggesties! Het wordt het IJsbeelden festival want de andere opties kunnen altijd nog!Ja lekker gek....
Alle reacties Link kopieren
- Indoor Skydiving

- Een proef les duiken, en als het bevalt een cursus doen naar je PADI open water

- Zwemmen met haaien bij Neeltje Jans

- Wadlopen

- Wand klimmen

- Ice karten



Niet actief maar wel origineel:



- dineren in het donker ( Amsterdam )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven