Kleuren voor volwassenen

26-01-2017 01:15 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een ontzettend uit de hand gelopen hobby al zeg ik het zelf. Ik doe namelijk aan kleuren, in de kleurboeken voor volwassenen. Het is was uit de hand gelopen omdat ik ondertussen zo'n 180 boeken heb en aan materialen ook zeker niet te kort kom.

Nou vraag ik me af of er meer mensen hier zijn die ook deze hobby hebben. En ook of er mensen van mijn eigen leeftijd zijn met dezelfde hobby als ik. Ik zelf ben 21 jaar.

Ik zou het leuk vinden om iets van jullie te horen



Groetjes Lobke
Alle reacties Link kopieren
Er is hier al een topic over, ik kleur sinds kort, vooral met gelpennen, metallic en glitter.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Ik kleur heel af en toe in 1 boek. Kan me werkelijk niet voorstellen wat je met 180 kleurboeken moet.
http://forum.viva.nl/forum/overig/kleur ... ges/224898
Daar vind je een hoop medekleurders.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar één plaat afmaak; ook al omdat het geen nut heeft. Je moet het tenminste ergens kunnen ophangen en dan trots zijn met je nieuwe creatie.

Daarom ben ik wel nieuwsgierig waarom iemand dat doet.



Kan me meer voorstellen bij diamond painting hoewel dat dan weer een hoop gepriegel is en dat allemaal op de grond kan vallen en je lege muren nodig hebt om de kunstwerken kwijt te kunnen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 januari 2017 @ 08:38:

Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar één plaat afmaak; ook al omdat het geen nut heeft. Je moet het tenminste ergens kunnen ophangen en dan trots zijn met je nieuwe creatie.

Daarom ben ik wel nieuwsgierig waarom iemand dat doet.



Kan me meer voorstellen bij diamond painting hoewel dat dan weer een hoop gepriegel is en dat allemaal op de grond kan vallen en je lege muren nodig hebt om de kunstwerken kwijt te kunnen.

Bij sommige gaat het meer om het kleuren zelf en sommigen maken er echt kunstwerken van. Ik doe het ook zo af en toe en ik vind het heel erg ontspannend omdat je dan focust op het kleuren (of breien, handwerken, puzzelen enz) en niet met andere dingen bezig bent.



Diamond painting lijkt volgns mij een beetje op schilderen op nummer of borduren. Ik had er nog nooit van gehoord.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:retrostar schreef op 26 januari 2017 @ 08:38:

Ik kan me niet voorstellen dat ik ook maar één plaat afmaak; ook al omdat het geen nut heeft. Je moet het tenminste ergens kunnen ophangen en dan trots zijn met je nieuwe creatie.

Daarom ben ik wel nieuwsgierig waarom iemand dat doet.



Kan me meer voorstellen bij diamond painting hoewel dat dan weer een hoop gepriegel is en dat allemaal op de grond kan vallen en je lege muren nodig hebt om de kunstwerken kwijt te kunnen.



Ik vraag me altijd af bij jou of je zit te rellen of dat je echt zo vreemd denkt.

Maar vooruit:



Gewoon ter ontspanning.

Waarom moet je het ophangen? Ik heb nog nooit een kleurplaat opgehangen.

Ik heb dat ook nooit bij anderen gezien.



TO. Er is een goedlopend topic over dit onderwerp. Ik zou deze laten sluiten of toevoegen?

Kan je in modtopic vragen.
Ik doe aan diamondpainting....... Heerlijk even hersenloos knutselen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 26 januari 2017 @ 09:20:

[...]





Ik vraag me altijd af bij jou of je zit te rellen of dat je echt zo vreemd denkt.

Geen van beide. Ik vraag me iets af. Het heeft geen zware betekenis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
quote:Yakatani schreef op 26 januari 2017 @ 10:04:

Ik doe aan diamondpainting....... Heerlijk even hersenloos knutselen.Af en toe overweeg ik dat want de prijzen zijn nog wel aardig. Maar zelf vind ik pas iets echt de moeite als ik een muur ermee kan gaan versieren. In een kast opbergen daar doe ik het niet voor.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hahahaa dit is echt TE toevallig,

ik heet ook Lobke en ben ook 21 en ben ook gek op kleuren en dan vooral met viltstifsten.

allee krijg ik er kramp van in me handen, das wel beetje een nadeel.

ik word er altijd rustig van en ben altijd even helemaal weg met m'n gedachten, hoor me telefoon niet meer gaan en m=niemand meer praten.

heerlijk!!

maar nee, 180 kleurboeken heb ik nog niet hahaa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven