Alleen uitjes_bios_dierentuin_pretpark

11-08-2017 18:14 17 berichten
Doen of niet doen...raar of niet raar.
Ik doe graag dingen in mijn eentje , maar alleen naar de bios en dierentuin heb ik nog niet gedaan...of beter gezegd gedurfd.

Iemand tips ?

Ideeën ?

Ervaringen ?
Gewoon doen. Niemand die op je let hoor.
Alle reacties Link kopieren
Star* schreef:
11-08-2017 18:14
Gewoon doen. Niemand die op je let hoor.
Dit.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar keer alleen ergens heen gegaan. Bios, een lezing van een filosoof en ik ga ook het liefst alleen naar rommelmarkten en braderieën enzo. Heerlijk vind ik het, en het boeit me echt voor geen ene meter of iemand dat raar zou vinden. Als je het naar je zin hebt met jezelf hoef je je nooit alleen te voelen. Gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je het niét doen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het is in de dierentuin altijd stikdruk, dus je zal niet opvallen. Overigens heb ik afgelopen maandag zat mensen alleen door artis zien kuieren (en in de mini-zoo hier in de buurt ook).

En ik denk altijd maar zo, in de bios is het donker xD
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, inderdaad. Ik ben ook wel eens alleen naar een film en naar een theatervoorstelling geweest, omdat niemand zin / tijd had en ik toch graag wilde. Verder ga ik regelmatig in m'n eentje lunchen of een kop koffie drinken, heerlijk vind ik dat (zeker nu ik een druk gezin heb)!
Het boeit echt niemand dat je in je eentje bent. Echt.
Naar de bios is echt een heel makkelijk uitje, je komt aan, gaat zitten en je kan toch niet praten tijdens de film, heerlijk juist!
Alle reacties Link kopieren
Pretpark lijkt mij minder leuk in je eentje, omdat je dan niemand hebt om mee te kletsen in de soms erg lange rijen. Maar verder gewoon doen hoor.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Gewoon doen! Zelf neem ik wel vaak een boek mee (voor wanneer je wat gaat eten en erop wacht enzo). Maar laat het alleen zijn je niet tegenhouden. Het leven is te kort om geen leuke dingen te doen :)
Ze vraagt toch niet of ze het wel of niet moet doen? Ze vraagt om tips, althans, zo lees ik het.

Een museumbezoek is altijd leuk toch? Genoeg te zien.
Ik ben vorige week weer eens naar Eye geweest in Amsterdam. Eerst een film met aansluitend een tentoonstelling.
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
11-08-2017 18:40
Ze vraagt toch niet of ze het wel of niet moet doen? Ze vraagt om tips, althans, zo lees ik het.
De tip die iedereen geeft is eigenlijk 'gewoon doen!' Erg veel meer valt er wat mij betreft ook niet over te zeggen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
11-08-2017 18:49
De tip die iedereen geeft is eigenlijk 'gewoon doen!' Erg veel meer valt er wat mij betreft ook niet over te zeggen.
Ze vraagt ook ervaringen en mijn ervaring is dat de bioscoop een heel makkelijk uitje is in je eentje.
Alle reacties Link kopieren
"doen of niet doen, raar of niet raar" staat er in de OP toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik had zelfs een biospas dat ik onbeperkt naar de bios kon toen ik alleen was. Ideaal juist.

Alleen op vakantie geweest, uit eten, naar dierentuin, het bos, stukken fietsen, winkelen. Eigenlijk vrijwel alles wel.
Heeft mij gek genoeg nooit moeite gekost.

Tips? Trek iets aan wat lekker zit, zorg voor een volle batterij voor je telefoon. Ikzelf vond het fijn om luisterboeken te luisteren soms nu trouwens nog. En dan gewoon gaan!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
11-08-2017 18:59
Ik had zelfs een biospas dat ik onbeperkt naar de bios kon toen ik alleen was. Ideaal juist.

Alleen op vakantie geweest, uit eten, naar dierentuin, het bos, stukken fietsen, winkelen. Eigenlijk vrijwel alles wel.
Heeft mij gek genoeg nooit moeite gekost.

Tips? Trek iets aan wat lekker zit, zorg voor een volle batterij voor je telefoon. Ikzelf vond het fijn om luisterboeken te luisteren soms nu trouwens nog. En dan gewoon gaan!
Oh ja, stukken fietsen en wandelen vind ik ook fijn in mijn eentje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven