Weekendje weg met kind

29-12-2017 11:36 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik wil graag met oud en nieuw er even tussenuit, samen met mijn zoontje van 1,5 jaar.

Na de kerst heb ik wel weer even genoeg familie en vrienden gesproken :facepalm: en na een heftig jaar lijkt het me heerlijk dit jaar in rust af te sluiten. En mijn zoontje is toch nog te jong om de meerwaarde van oud en nieuw te snappen, waarschijnlijk slaapt hij er lekker doorheen zelfs.

Ik heb al even gezocht maar kom er niet zo goed uit, dus misschien heeft iemand tips voor mij? Ik ben op zoek naar iets waar ik samen met mijn zoontje heen kan, het moet dus ook geschikt zijn voor kinderen, liefst aan zee en rond de 100 euro per nacht. Ik wil van zaterdag tot maandag weg.

Alle tips zijn welkom!
Alle reacties Link kopieren
Probeer hotel Princess in Oostende eens. Een heel fijn familie hotel met een kamer vol speelgoed waar je kind kan spelen. Ik vond de eigenaren ook heel vriendelijk.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op hotelspecials, daar heb ik al een paar keer een leuke overnachting vandaan gehaald. Kan niet iets aanraden specifiek voor kinderen want heb er zelf geen.
Ik zou denk ik gaan voor een hotel met een binnenzwembad dat is wel lekker in de winter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven