puzzels was gij

16-04-2018 20:54 18 berichten
weet iemand of er bij de puzzels van wat gij ook een voorbeeld in de doos zit hoe de puzzel moet worden. ik begrijp dat je niet de puzzel moet maken zoals op de voorkant maar iets anders
Nee. Wel hints. De rest moet je zelf bedenken.
Nee, het is nu net het hele doel van de puzzel dat je iets puzzelt waar je geen voorbeeld van hebt. Al zullen er vast foto's van de puzzel op internet staan.
Alle reacties Link kopieren
Wasgij.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nee, je krijgt niks anders dan de paar hints op de doos. Dat is precies waarom ik de puzzels zo leuk vind. Ben altijd weer heel benieuwd wat er uitkomt.
lijkt mij juist heel lastig puzzelen!
Sansi schreef:
16-04-2018 21:02
Nee, je krijgt niks anders dan de paar hints op de doos. Dat is precies waarom ik de puzzels zo leuk vind. Ben altijd weer heel benieuwd wat er uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
Leuke puzzels, op de doos zie je de situatie die vooraf gaat aan het resultaat.
Cum non tum age
zijt gij dacht ik
Wasgij.... Omgekeerd van Jigsaw
Alle reacties Link kopieren
Bumba1985 schreef:
16-04-2018 21:09
Wasgij.... Omgekeerd van Jigsaw
Grappig, ik doe deze puzzels al lange tijd, maar heb deze link nooit gelegd!
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Bumba1985 schreef:
16-04-2018 21:09
Wasgij.... Omgekeerd van Jigsaw
Nooit geweten !
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het om een gedicht ging.
We should have each other with cream.
stitch77 schreef:
16-04-2018 20:54
weet iemand of er bij de puzzels van wat gij ook een voorbeeld in de doos zit hoe de puzzel moet worden. ik begrijp dat je niet de puzzel moet maken zoals op de voorkant maar iets anders
Nee, dat is juist de lol.
Alle reacties Link kopieren
stitch77 schreef:
16-04-2018 21:03
lijkt mij juist heel lastig puzzelen!
Dat is juist het leuke eraan!
Alle reacties Link kopieren
noa schreef:
16-04-2018 21:05
Leuke puzzels, op de doos zie je de situatie die vooraf gaat aan het resultaat.
Of je moet iets puzzelen wat je ziet vanuit de ogen van iemand op de doos. Dus wat diegene ziet.
Javadeel schreef:
16-04-2018 21:58
Of je moet iets puzzelen wat je ziet vanuit de ogen van iemand op de doos. Dus wat diegene ziet.
Ja klopt, dat had ik met de 2e was gij puzzel die ik kocht.
Ik vind ze heel leuk om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de puzzel met behulp van de foto op de doos goed te doen. De kleuren en patronen waren op de puzzelstukjes wel terug te zien.
everything happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Het zijn ook puzzels met veel details, soms veel gezichten en dat is wel vrij moeilijk. Maar vaak springen er in het begin al wel een paar kleuren uit. Zo heb je meteen je "begin".

Ooo. Dtat het omgekeerd Jigwaw is had ik nog nooit opgemerkt! :idee:

En als je niet zeker weet of het wat voor je is; doe eerst een van 500 stukjes ipv 1000. Is iets makkelijker en goedkoper (of haal gewoon een van marktplaats). Kan je kijken of je het leuk vindt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven