Beginnen met schrijven, maar hoe... ?

03-05-2018 18:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk krijg ik altijd complimenten over mijn schrijftalent. Tot een jaar geleden had ik een persoonlijke blog, maar ik merkte dat ik daarin teveel deelde en het iets te persoonlijk werd.

Toch mis ik het schrijven. Vandaag maakte ik een heel simpel verhaal voor mijn werk om een dramales mee te geven en dat tikte ik in een half uurtje weg.

Een schrijfcursus heb ik wel over nagedacht, maar dat is iets voor in de toekomst. Een eigen kinderboek wil ik namelijk heel graag schrijven.
Schrijfcafe's lijken me fantastisch! De meeste zijn nu afgelopen helaas.

Wie kan helpen om het eerste stapje weer te maken.
Alle reacties Link kopieren
vrouw-92 schreef:
03-05-2018 18:51


Wie kan helpen om het eerste stapje weer te maken.
Googlewonder to the rescue :proud:
https://www.boekschrijven.nl/schrijfvra ... schrijven/
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Alle reacties Link kopieren
Waarom is een schrijfcursus iets voor de toekomst? Waarom niet nu? Dat lijkt me juist een mooi startpunt.
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik niet echt enthousiast wordt van de LOI NTI cursussen. Ik heb genoeg andere leuke cursussen gezien, maar te duur. Daarnaast heb ik in het weekend heel veel tijd, maar door de weeks niet. Als iemand nog een leuke, betaalbare schrijfcursus weet... let me know!
Alle reacties Link kopieren
Volg online dan eens een webinar. Kijk of je dat iets vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven