shoppen in Roermond, aanraders?

08-06-2018 19:42 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke winkels in Roermond, buiten het outlet zijn de moeite waard voor kleding, lingerie, outdoorspullen. Of kan ik die tijd beter besteden aan het merkendorp zelf?
Wandelschoenen zijn sexy!
Alle reacties Link kopieren
De outlet is een, uh, ervaring op zich. Het ligt er net aan waar je naar op zoek bent. Zorg wel dat je er op tijd bent en dat je even controleert of Duitsland geen vakantie/vrije dag heeft dan, want dan is het niet te doen.
De binnenstad van Roermond heeft met name ketens zoals H&M, Livera, etc.

Buiten het centrum ligt een retailpark met een hele grote Vrijbuiter, als je outdoorspullen zoekt. In het Roercenter liggen een paar leuke winkeltjes met gadgets en hebbedingetjes.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Alle reacties Link kopieren
Goed tips. Bedankt.

Wel een paar mooie lingerie setjes voor een leuke prijs, nieuwe wandelschoenen, wandelkleding, dagbackpack, iets leuks voor de verjaardag voor een nicht van mij die in september start met haar studie aan de uni in Amsterdam
Wandelschoenen zijn sexy!
Alle reacties Link kopieren
Op de Outlet hebben ze zeker mooie lingerie, maar het is nog steeds erg duur. Soms tref je echter wel koopjes aan (hallo, Calvin Klein spijkerbroek van 20 euro) maar meestal zijn het jurken die eerst 500 euro kosten en nu 300, zeg maar. Maar je hebt er ook wel goedkopere winkels.

Wandelkleding en -schoenen hebben ze inderdaad bij de vrijbuiter, maar er zitten ook een paar outdoorwinkels op de outlet.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Bij het Outletcenter parkeer je voor 3 euro per dag en vanaf daar loop je makkelijk naar de binnenstad. Of je de outletcenterwinkels leuk vindt, is natuurlijk persoonlijk. Vaak is het nog best duur. Ik ga eigenlijk alleen voor de Le Creusetwinkel. Verder vind ik Falke en The North Face wel leuke outdoorwinkels in het Outletcenter.
Ik ben geen fan van de Vrijbuiter. Ik ken veel betere kampeer- en outdoorwinkels. In veel winkels in Roermond liggen bij de kassa's gratis city guides, met allerlei winkeltips. Hier kun je die van najaar 2017 online vinden:
https://issuu.com/cityguideroermond/doc ... najaar2017

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven