Efteling op Prinsjesdag: doen of niet?

12-09-2018 23:05 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,

De titel zegt eigenlijk al genoeg: wij gaan sinds lange tijd weer eens richting de Efteling en zijn ons aan het beraden op welke dag een goede optie zou zijn. Nu zaten we te kijken naar volgende week dinsdag, volgens de Efteling kalender is dit een "rustige" dag, echter wees een collega'tje me er vandaag op dat het dan Prinsjesdag is. Nu ben ik niet een hele ervaren pretpark-ganger dus vandaar dat ik heel benieuwd ben of er mensen zijn die ervaring hebben met de Efteling op Prinsjesdag. Is het dan juist drukker of hoeven we ons daar niet heel veel zorgen om te maken?

Superbedankt alvast voor jullie reacties!

Zebra
Waarom zou het drukker zijn op prinsjesdag? Mensen hebben toch niet vrij?
Alle reacties Link kopieren
Vraag eens aan die collega wat ze precies bedoelt, waarom zou het drukker zijn?
Alle reacties Link kopieren
Als er toch staat dat het een rustige dsg is, kun je daar toch gewoon vanuit gaan.
Die paar Haagse kinderen die wel vrij zijn zullen het park echt niet overspoelen
Alle reacties Link kopieren
Ja nee inderdaad, dank je wel, dat dacht ik zelf ook maar ik begon eraan te twijfelen. Zal eens vragen wat ze precies bedoelt maar dan gaan we het er inderdaad op wagen, bedankt!
Hier hebben een aantal scholen studiedag (en nee het is geen Den Haag) en ik weet dat dat voor veel ouders een moment is om naar de Efteling te gaan. Heb geen idee hoe dat met de rest van Nederland is. Daarnaast zijn er de nodige schoolreisjes.

De indicator van de Efteling wordt meestal op de dag zelf nog naar een normale of drukke dag (kan ook andersom).
Alle reacties Link kopieren
De rest van Nederland is gewoon aan het werk/naar school.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven