start to run

21-08-2007 22:29 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die wil beginnen met hardlopen: doe het met Evy!



start2run



In plaats van te lopen met in de ene hand een briefje met daarop het loopschema en in de andere hand een stopwatch loop je met je mp3 speler. De Vlaamse Evy vertelt je van tijd tot tijd welk tempo je moet aanhouden, begeleid met prettige muziek.



Op de beautypijlert is een topic met mede loopstarters.



start-to-runstart to run topic
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden!



net les 13 gelopen. Ik had behoorlijk zware benen maar heb het toch gered. Ik vond deze les toch wel grensverleggend, ineens 20 minuten rennen in totaal. De volgende zelfs 24 zag ik in het schema..... 8-P Einstein, je mag mij wel reiki, chi, positieve gedachten/energie sturen om e.e.a. vol te houden, de hele mikmak kan ik gebruiken, ik geloof er wel in...



Om jouw vraag te beantwoorden, Websje, mijn zoon gaat ook nog steeds goed. Hij vindt het ook nog steeds leuk gelukkig. Nu rent hij dus 3 x per week, voetbalt 3 x per week, en heeft op school 2 x per week gym. Hopelijk is dit niet teveel van het goede voor een kind van 12? Moet ik toch eens uitzoeken.



Wen, heel veel dank voor de hartslag-info, en je berekening. Hoef ik dat boekje lekker niet na te gaan pluizen. Super van je! Ik hoop dat je snel van je blessureleed af bent!



Jolan, wat goed dat je het dezelfde dag gewoon opnieuw geprobeerd hebt, en met succes! Knap hoor! Ge zeit goe bezzzzigggg :cheer:



en ook de rest: ga zo door en houd ons op de hoogte!



:flower:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven