chickflick

10-03-2015 23:49 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben op zoek naar een nieuwe serie. Het liefst een serie die lijkt op pretty little liars/sex and the city. Iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Lipstick Jungle (wel maar 2 seizoenen ofzo...)
Alle reacties Link kopieren
Drop dead diva
Alle reacties Link kopieren
Drop Dead Diva

Gossip Girl
Alle reacties Link kopieren
Ja, Drop dead diva vond ik ook leuk.

Orange is the new black is niet echt een typische chickflick, maar wel erg leuk. En het gaat over vrouwen
Alle reacties Link kopieren
Nu is Devious Maids super leuk bij TLC! Beet je desprate houswives / meets ugly betty.

En wat je zeker ook super leuk gaat vinden is, Jane the Virgin op net 5.



Andere leuke vrouwen serie is Suburgatory,



- Orphan Black (Beetje mysterie achtig maar super goede serie)

- Real Humans (Niet typisch chick flick maar wel z'n meiden serie met een hoog gehalte van wat zou je doen)

- The good wife (advocaten serie, maar toch ook wel goede vrouwelijke hoofdrol.)

- Mixology (Een groep mensen ontmoeten elkaar in een bar, en je ziet wat er die avond afspeelt en je kan leuk gokken met je vriendinnen wie met elkaar zullen eindigen)

- Chrisley Knows best, (Reality serie over een Amerikaanse gezin waar je verbaasd van de vader zult zijn.)

- Orange is the new Black (Gaat over een vrouwen gevangenis en het is gewoon geweldig must see!)

- Botched (Reality serie over 2 hele bekende hollywood plastisch chirurgen die verschillende mislukte operatie bij pasgente gaan corrigeren. Maar het is super leuk, en typisch overdreven.

- Outlander ( vrouw uit de jaren 30 komt per ongeluk terecht in de middel eeuwen en word verliefd op z'n echte schot) '
life is to celebrate
Devious Maids kijk ik momenteel op TLC, vind ik ook wel in dat genre passen.
Niet helemaal chickflick maar zeer de moeite waard: Revenge
Ik ga ook voor orange is the new black.
Alle reacties Link kopieren
Twisted lijkt op Pretty little liars.
Life unexpected, erg leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven