GTST KIJKEN

05-08-2015 21:18 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Door omstandigheden in de familie heb ik ongeveer 2 jaar geleden tot nu GTST niet meer gezien. Toch wil ik dit weer oppakken, loop dus zo'n 2 jaar achter. Iemand tips om alles vanaf het moment dat ik het niet meer gezien heb tot nu in te halen? Via rtl gemist, is moeilijk vanwege de reclame, dvd's kon ik ook al niet vinden. Graag serieuse hulp reacties ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon alle shorties bekijken. Dan weet je ook voldoende.
even bijlezen in Moredyke op de entertainment pijler, ik up hem wel even
Door omstandigheden in de familie . Ik ben heel nieuwsgierig wat dan wel niet is.

Verder zou ik in sept weer gaan kijken. Je zit er zo weer in.
Zou ook gewoon weer beginnen met kijken als het nieuwe seizoen begint. Afgelopen twee seizoenen is er nu ook weer niet zoveel spannends gebeurd...
Je kan gewoon 5 jaar missen en weer gaan kijken. Dan heb je niets gemist wat noemenswaardig is.
Alle reacties Link kopieren
2 jaar terugkijken (52x2x5x30 minuten = 15600 minuten = 260 uur) lijkt me vrij veel.



Als je 2 afleveringen hebt gezien dan ben je toch weer bij?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hallo,

Door omstandigheden in de familie heb ik ongeveer 2 jaar geleden tot nu GTST niet meer gezien. Toch wil ik dit weer oppakkenGeloof mij maar; dat wil je helemaal niet
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Wat nu herhaald wordt is van de laatste paar weken van het afgelopen seizoen.
quote:gismo72 schreef op 05 augustus 2015 @ 21:37:

Je kan gewoon 5 jaar missen en weer gaan kijken. Dan heb je niets gemist wat noemenswaardig is.



Dit.

Ik zou niet eens kunnen vertellen wat de cliffhanger van dit jaar is.. (En ik heb wel gekeken)
Alle reacties Link kopieren
quote:chrys schreef op 05 augustus 2015 @ 21:24:

Door omstandigheden in de familie . Ik ben heel nieuwsgierig wat dan wel niet is.

Verder zou ik in sept weer gaan kijken. Je zit er zo weer in.



Met alle respect maar dat gaat u niks aan.

Bedankt voor de tips, meer tips zijn welkom
Alle reacties Link kopieren
quote:bensie schreef op 06 augustus 2015 @ 02:37:

Met alle respect maar dat gaat u niks aan.
You don't have to fit into the format
Je kan ook de Wikipedia pagina's van de personages lezen, zijn niet helemaal up to date maar lopen vast geen 2 jr achter.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lucas_Sanders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven