Belgische serie Vermist terugkijken?

26-08-2015 23:46 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee waar ik deze serie terug kan kijken? Ik zag vanavond een aflevering op tv en het lijkt me wel wat, maar ik vind alleen maar sites waar je filmpjes van 1 minuut ziet: een soort trailers.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Uitzending gemist? Volgens mij heeft de Tros een paar series uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
België is nog niet zo van het terugkijken zoals in Nederland heel gebruikelijk is. Bovendien is het dan de vraag of je het in NL kunt zien, want ik kan in BE veel programma's van de commerciële zenders uit NL niet terugkijken vanwege IP blokkering. Het zal dus DVD kopen of verkrijgen worden vrees ik voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ook dat lukt helaas niet Flashy, toch bedankt!



Daar was ik idd al bang voor Wollenbol, dan hou ik het voorlopig toch maar bij Netflix, nog genoeg te zien daar.
Alle reacties Link kopieren
Kan niet. De Belgische zender Een heeft Ooit Gemist, maar volgens mij zend VTM het uit.

Wij hebben gewoon hele seizoenen gedownload, in Belgie wordt het eerder uitgezonden dus je kunt de seizoenen ook veel eerder bekijken dan in Nederland.

Steengoede serie! Wij zijn al jaren verslaafd.



De eerste uitzending van seizoen 1 is een gedeelte van de film. Die heet ook Vermist en is eerder uitgebracht dan de serie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar jaar geleden de eerste drie seizoenen op YouTube kunnen kijken en ook staan er soms nog seizoen 6 afleveringen op.
Alle reacties Link kopieren
snap sowieso niet waarom er niet meer Vlaamse series en films op Netflix komen hier - is toch één taalgebied ? Staan die dan wel op de Belgische Netflix vraag ik me af ?
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Ohja downloaden is ook nog een optie, helemaal niet aan gedacht minni! Bedankt, zal mijn vriend eens inschakelen want als ik het doe staat heel de computer op de een of andere manier weer vol met virussen.



Als dat niet lukt ga ik youtube proberen ja! Is de kwaliteit dan nog wel redelijk? Of maakt dat niet uit?



Bengali ik ben het helemaal met je eens hoor, dat zou inderdaad echt heel fijn zijn...
Alle reacties Link kopieren
For the record, VIER zend het uit en niet VTM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven