Wat lezen jullie nu?

20-12-2012 16:56 332 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor boek lezen jullie nu?

Ik lees Ongwenst van Kritina Ohlsson
Drie boeken: Alleen met velen van Geertruide Mak (valt een beetje tegen, wel ontroerend bij vlagen). En het andere is De zwarte met het witte hart van Arthur Japin. Erg mooi, die man schrijft zo mooi, betoverend gewoon. het derde boek waar ik in aan het lezen ben is Onschuldig van David Baldacci.



Vraag me niet waarom, maar ik vind het prettig om meerdere boeken tegelijk te lezen. Er ligt er eentje bij mijn bed, eentje op de bank en eentje in de studeerkamer. Dat doe ik al jaren zo.
Alle reacties Link kopieren
Momenteel zusje van Camilla Lackberg. Mooi boek, leuke serie.
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
De Graaf van Montechristo. Dikkerd, maar daar heb ik vakantie voor :-D
Alle reacties Link kopieren
Nu de Viva forum !
Alle reacties Link kopieren
Ik lees de grazia lekker oppervlakkig haha

Qua leesboek lees ik op dit moment niks maar heb net de twilightboeken gelezen
Alle reacties Link kopieren
Ik lees:



Winter of the World van Ken Follett

Dossier 64 van Jussi Adler-Olsen

Garou; ein Schaf-Thriller van Leonie Swann



Engels, Nederlands en Duits door elkaar



Oh en voor de lol lees ik Harry Potter en die Towenaar se Steen(in het Afrikaans)
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend 'Bloedbruiloft' uitgelezen en ben nu begonnen in 'The Unlikely Pilgrimage of Harold Fry'.



@MissFiled: vind je Dossier64 leuk? Ik heb laatst 'De Vrouw In De Kooi' gelezen, ben wel benieuwd naar andere boeken van hem.
Alle reacties Link kopieren
Deel 3 van de Levende schepen door Robin Hobb
Alle reacties Link kopieren
Een goede raad van J.K. roweling: valt niet tegen tot nu toe



Net uit: telegraph avenue van Michael Chabon; laaaaaaange zinnen, hoofd erbij houden!
Alle reacties Link kopieren
50 tinten grijs *schaam* hahaha
Alle reacties Link kopieren
Het levende labyrinth van Nathalie Koch. Ik moet er nog even in komen. Deel 1 heb ik destijds op aanraden van t boekentopic hier gelezen en vond ik prachtig. Maar t is al een tijd geleden en deel twee verwijst echt duidelijk naar deel 1. Moet ik echt diep graven.....



De zwarte met het witte hart is inderdaad prachtig
Alle reacties Link kopieren
quote:Katherina schreef op 20 december 2012 @ 17:11:

Drie boeken: Alleen met velen van Geertruide Mak (valt een beetje tegen, wel ontroerend bij vlagen). En het andere is De zwarte met het witte hart van Arthur Japin. Erg mooi, die man schrijft zo mooi, betoverend gewoon. het derde boek waar ik in aan het lezen ben is Onschuldig van David Baldacci.



Vraag me niet waarom, maar ik vind het prettig om meerdere boeken tegelijk te lezen. Er ligt er eentje bij mijn bed, eentje op de bank en eentje in de studeerkamer. Dat doe ik al jaren zo.



O doe ik ook meestal. Ben ik anar de bieb geweest, begin in een nieuw boek, terwijl ik er nog een onder handen heb.Reden: of ik vind dat boek even niet spannend/leuk of ik weet niet waar het ligt, of ...

en zo liggen er ook zo 3 halfgelezen boeken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Net Koude Grond van Mischa van Vlier uit, absolute aanrader.



Op de plank ligt 'Wolf Hall' voor me klaar, daar kan ik lekker de hele vakantie (want 660 bladzijden) over doen :-)
Alle reacties Link kopieren
@stripes: ik vind ze helemaal te gek! Goede verhalen en ik lach me rot om die twee assistenten van hem



(Dit is de vierde uit de serie die ik lees)
Alle reacties Link kopieren
quote:Katherina schreef op 20 december 2012 @ 17:11:

Drie boeken: Alleen met velen van Geertruide Mak (valt een beetje tegen, wel ontroerend bij vlagen). En het andere is De zwarte met het witte hart van Arthur Japin. Erg mooi, die man schrijft zo mooi, betoverend gewoon. het derde boek waar ik in aan het lezen ben is Onschuldig van David Baldacci.



Vraag me niet waarom, maar ik vind het prettig om meerdere boeken tegelijk te lezen. Er ligt er eentje bij mijn bed, eentje op de bank en eentje in de studeerkamer. Dat doe ik al jaren zo.

Hahahaha zo dan maar is het niet raar dan om drie boeken tegelijk te lezen??

@MissFiled Zo dan knap hoor ik lees meestal boeken in het Engels of Nederlands maar nooit tegelijk lol ik vind dat brengt zo verwarring in het verhaal want wanneer ik lees zit ik zo in dat verhaal en als ik nog een boek zou lezen dan brengt dat verwarring.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees: the catcher in the rye van Salinger



Een Engelstalig boek.. Behoort tot de beste wereldliteratuur. Vrij bekend ook.. (Ook in negatieve zin)
We live in a free world
Tess Gerritsen - Het stille meisje

Goed boek, alleen kom ik er niet meer aan toe zowat. Ben er inmiddels al een jaar in bezig. Sinds de geboorte van onze dochter in februari staat het lezen zo goed als stil.
Vijftig tinten grijs, ben op de helft, maar begrijp alle ophef nog niet zo over dit boek.
Alle reacties Link kopieren
Een boek over binnenhuisarchitectuur.
Alle reacties Link kopieren
Witbloempje, behoort is met een t en bekend juist met een d
Ik lees 'De man die naar Auschwitz wilde' van David Avey en Rob Broomby.



Engelse soldaat die met een, geloof ik, Nederlandse Jood een dag heeft geruild. Hij wilde met eigen ogen zien hoe het er in Auschwitz aan toe ging...
Alle reacties Link kopieren
quote:aaquamarine schreef op 21 december 2012 @ 08:58:

Witbloempje, behoort is met een t en bekend juist met een d



Thanks I Know... Ik had eigenlijk niet zoveel tijd om een berichtje achter te laten en ik was daarnaast ook nog afgeleid door mijn zoontje.



Tja... En dan maak ik van die domme fouten haha

Goed dat je mij erop wijst! Vind ik fijn.
We live in a free world
Alle reacties Link kopieren
Heb zoveel nog te lezen boeken in de kast en op mijn ereader dat kiezen soms onmogelijk is.



Ik denk dat ik ga beginnen in "Hypnose" van Lars Kepler.

Iemand deze al gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Oh nu twijfel ik heb ook "waarheen je ook vlucht" van Elizabeth Haynes....kan niet kiezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven