Boekenclub Arnhem zoekt nieuwe leden

06-03-2013 21:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Onze leesclub in Arnhem is op zoek naar fervente lezers, die zich willen aansluiten bij onze boekenclub. Op het moment zijn we met 4 leden, 6 of 7 is ideaal. We komen ongeveer eens in de zes weken bij elkaar. We lezen hele diverse boeken. Leeftijd: is nu ongeveer tussen de 25 en 55, maar in principe is iedereen welkom. En verder belangrijk: gezelligheid! Met af en toe een etentje of een (boekgerelateerd) uitstapje. We eten ook vaak samen voorafgaand aan een bijeenkomst.



Geinteresseerd? Laat hier een berichtje achter en dan stuur ik je mijn contactgegevens!



Hartelijke groeten!



Eva
Alle reacties Link kopieren
Hallo Eva,



Dat lijkt me leuk! Ik houd van lezen, en gezelligheid



Binnenkort kom ik in de omgeving van Arnhem te wonen. Dus leuk om op deze manier mensen te leren kennen.



Zou je me willen mailen? Want ik kijk hier niet zo vaak op het prikbord. Mijn adres is margriet-1981@hotmail.com



Groetjes, Margriet
Alle reacties Link kopieren
.
Geluk is niet hebben wat je wilt, maar willen wat je hebt.
Hoi,



Wat super leuk.

Ik ben een tijd lid geweest van een boekenclub toen ik in het buitenland woonde en ben op zoek naar een in NL.

Woon zelf in Wageningen, vind het niet erg om naar Arnhem te reizen, maar zou dus zelf niet kunnen ''hosten'' is dat erg?

Wat lezen jullie zoal?



groetjes
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zie dat dit al een forumbericht is van heel wat maanden terug maar wil toch reageren. Het lijkt me namelijk erg leuk om mee te doen met de boekenclub.

Ik lees erg graag en verhuis over anderhalve week naar Arnhem. Als er nog plek is, hoop ik op een berichtje.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva,

Ik ben een paar maanden geleden in de regio Arnhem komen wonen. Ik lees graag en een leesclub lijkt me heel leuk! Zoek je nog nieuwe leden?

Groetjes, Trudie Vermaat
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva,

Bestaat jullie leesclub nog? Lijkt mij nml erg leuk.

Ik hoor graag van je.

Groetjes,

Sonia
Hey Eva,



Ik reageer toch even, ook al is topic al ouder. Bestaat de club nog?



Hoor het graag,



Groetjes Carola
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva,

Kan ik mij nog aanmelden bij de leesclub? En wat lezen jullie zoal?

Ik hoor het graag.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eva,



Bestaat deze leesclub nog? Ik ben op zoek naar een leesclub in Arnhem.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo Eva,



Bestaat jullie leesclub nog. Ik ben een liefhebber van lezen en gezelligheid en zou graag aansluiten.



Groetjes Mariette
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mariette,



Sorry dat ik nu pas reageer. Op een of andere manier krijg ik geen meldingen als er reacties op dit bericht komen. Wij bestaan als boekenclub nog steeds en zijn door een verhuizing weer op zoek naar leden. Kan je mij mailen op boekenclubarnhem@gmail.com als je nog geinteresseerd bent? Dat geldt ook voor anderen die nog geinteresseerd zijn!



Hartelijke groeten,



Eva

(boekenclubarnhem@gmail.com)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven