boekenclub Haarlem starten?

13-06-2014 13:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hou erg van lezen en ben tegelijkertijd opzoek naar wat gezelligheid in Haarlem waar ik betrekkelijk nieuw ben. Mooie combo dacht ik zo! Lijkt het iemand leuk om een boekenclub te starten? Heb we zelf geen ervaring mee maar hoor alleen positieve ervaringen van anderen. Het moet vooral gezellig zijn en niet een hogedruk achter het lezen (dus rustig aan het boek kunnen lezen en dan bespreken)

Wie o wie lijkt het een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij erg leuk om mee te doen. Ben een Haarlemse boekenverslinder (v), 40 jaar. Ik hoor graag wat je plannen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Houd je van Murakami? Zag op deze lijst ook wel een aantal staan die ik nog niet gelezen heb http://www.google.nl/url? ... 3-Jr4hxkPqiUJeJLOaKURwWOg
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel geinteresseerd! Wat voor boeken en welke taal/talen denk je aan? Ik zit in dezelfde hoek als Zzzoemmm zo te lezen (literatuur, en ik lees zelf veel Engelse/Amerikaanse schrijvers).
Alle reacties Link kopieren
Superleuk idee! Ik ben ook zeker geïnteresseerd !

O.a. Marakami, staat ook op mijn lijstje. Het zou echt leuk zijn als het daadwerkelijk van start kan gaan )

Ik hoor t graag, tjuus,
Alle reacties Link kopieren
lijkt mij ook leuk om mee te doen! v, 31 jr, relatief nieuw in H'lem, houdt van lezen en van wijn!;-) ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
Wel een aantal belangstellenden dus! Weet niet of TO nog verschijnt dus ik ben maar zo brutaal. Stuur mij een pb dan zal ik via email een verder voorstel doen voor tijd, plaats etc.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Is het mogelijk om nog aan te sluiten? Lijkt mij ook heel leuk namelijk.

Ben 30 jaar en woon in Haarlem
Alle reacties Link kopieren
Oh mijn hemel. Ik zie nu pas deze reacties! Die stomme viva app laat je dus niet weten wanneer iemand reageert. :( ik dacht al die tijd dat niemand interesse had. Ik hoop dat jullie nog geïnteresseerd zijn?? Stuur me anders even een mail. Laupikeizer@gmail.com



Groetjes !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven