Boekenclub in Utrecht gezocht

04-09-2014 10:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Ik (v, 30) woon nog niet zo lang in Utrecht en zou het leuk vinden om hier nieuwe mensen te leren kennen. Omdat ik een echte boekenliefhebber ben, lijkt het me ideaal om dit te doen via een boekenclub/leesclub.



Zijn er clubs die nog nieuwe leden zoeken? Of misschien zo'n er wel meer meiden die net als ik op zoek zijn en kunnen we zelf een boekenclub beginnen.



Ik ben heel benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hee Linet!



Ik, ook 30, woon sinds kort in Maarssen. Graag wil ik ook nieuwe mensen leren kennen in omgeving Utrecht.

Ben ook dol op lezen en heb ook al gedacht aan een soort boekenclub. In combinatie met een hapje en een lekker wijntje ;).



Als we meer meiden kunnen vinden, kunnen we zelf iets beginnen.



Groetjes Mariska
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariska,



Leuk berichtje! Ik heb via een ander forum ook twee dames gevonden die mee willen doen. Ik zie dat ik jou geen privé-bericht kan sturen maar misschien zou je mij je mailadres kunnen pm'en?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linet,



Lijkt mij super leuk om hierbij aan te sluiten. Ik ben ook gek op lezen. Ik ben 30 en ik woon al een aantal jaren in Utrecht.

Ook lijkt het mij leuk om meer mensen in Utrecht te leren kennen, aangezien de meeste vriendinnen door heel Nederland wonen.



Groetjes Jil
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jil,



Dank je voor je berichtje! Zou je mij een privébericht kunnen sturen of anders hier een e-mailadres neer kunnen zetten? Ik wil je graafg toevoegen aan de mails die ik nu met de andere dames aan het sturen ben. We zijn nu met zn drieën en zouden willen starten vanaf 5 leden. Hoop wat van je te horen!



Zelfde geldt overigens ook nog steeds voor Mariska!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linet,



Ik heb je net een berichtje gestuurd. Mocht die niet zijn aangekomen wil je het hier dan laten weten?



Groetjes Jil
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Superleuk initiatief van jullie!

Ik woon sinds een aantal maanden in Zeist en het lijkt mij ook leuk om bij een leesclubje oid te zitten, omdat ik nog niet veel mensen ken hier. Ik ben 27 en studeer Neerlandistiek. Kan ik me nog aansluiten? Wat lezen jullie zoal?



Groetjes Jesse Aline
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Leuk nog meer animo!



Jesse Aline, zou je je mailadres naar mij willen PM'en? Dan kan ik je aan een mail toevoegen met twee andere meiden (hebben net de eerste 'stel jezelf even voor'-mailtjes gestuurd ). Heb het adres van Jil ook net gehad, dank je!
Alle reacties Link kopieren
Linet, privé-bericht ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Hee Linet! Heb je mijn bericht ontvangen? Groetjes Mariska
Alle reacties Link kopieren
Wauw dames, bedankt voor al jullie berichtjes. Ik heb nu 4 adressen ontvangen en was al met 2 andere meiden aan het mailen, dus zal gauw een mail voor iedereen samen opstellen!
Alle reacties Link kopieren
Ga maar mee oorlog voeren, Nederland, VS,

Voor vrede, tegn oorlog,

Oorlog,voeren....

Genaamd vredes missies...

Met als reden: er zit nikd anders op

Lever wapens, lever munitie, lever militairen

En blijf beweren.... Wij zijn voor vreden.



Zij geloven jou

Zij geloven jullie

Nog steeds, altijd, nog steeds
Alle reacties Link kopieren
Waarvan akte...
Alle reacties Link kopieren
Hallo Linet,



Ik heb je vorige week een privebericht gestuurd, moglikk is die niet aangekomen.

Ik, Linda, ben 30 jaar en woon in Maarssen.

Het lijkt mij gezellig om naar een boekenclub te gaan van "jonge" mensen. Hebben jullie nog een plekje voor een gezellige meid?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linda en Esther (die ook heeft gereageerd).



Bedankt voor jullie berichtjes. Ik was op vakantie dus vandaar mijn late reactie! Ik heb jullie net een berichtje teruggestuurd.





Voor andere dames die nog willen reageren: er hebben echt veel meiden gereageerd, wat echt super is. We hebben binnenkort een eerste keer afgesproken en hebben nu even genoeg animo.
Alle reacties Link kopieren
Is de boekenclub al vol?

Zo niet, ik ben erg geïnteresseerd.



Groetjes Charlotte
Hai Linet,



Heb helaas je berichtje niet ontvangen.... ergens wat misgegaan! Ik stuur je nog even een pb met mijn emailadres, hopelijk lukt dat wel.



Groetjes,

Esther
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linet,



Ik ben benieuwd of jullie nog meiden zoeken om aan te sluiten bij de leesclub/boekenclub. Zoek namelijk zelf een leuk groepje om boeken mee te bespreken en leuke avonden te hebben.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Zag dat er aardig wat meiden hadden gereageerd. Misschien zijn er een paar afgevallen en is er nog een plekje vrij. Ik hou mij graag aanbevolen.



Groetjes Eva
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb ook wel interesse in een leesclubje!

Mocht deze vol zitten, dan kunnen we er misschien nog eentje starten?

Stuur mij anders een berichtje als je ook nog interesse hebt in een leesclubje



Groetjes,

Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ook ik ben geïnteresseerd in een leesclubje.

Hoor het heel graag als er nog plek is!



Groetjes Marieke
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geïnteresseerd in een leesclub rond Utrecht:) ik ga naar de Utrechtse heuvelrug verhuizen en het lijkt mij leuk alvast wat mensen te leren kennen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zou me graag bij een leesclub aansluiten of er met een paar andere meiden zelf graag beginnen. Hoor graag van je als je geïnteresseerd bent!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat we al met minstens 4 mensen een nieuw clubje kunnen oprichten! Leuk! Moeten we ook even een nieuw topic maken? En mailadressen uitwisselen?
[edit]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven