Boekenclub Enschede

12-05-2015 13:06 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sinds september zijn wij een boekenclub gestart met een klein clubje dames tussen de 25 en 40 jaar. We zoeken nog nieuwe leden, hoe meer inbreng, gezelligheid en kennis maken met boeken.



Groetjes van Dorien
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dorien,

Klinkt leuk! Welke genres lezen jullie?
Alle reacties Link kopieren
We lezen wat vrouwelijke boeken, thrillers of waargebeurde verhalen of boeken die net uit zijn.

De echte literatuur gaat aan ons voorbij ook vanwege de drukte op werk en thuis.



Kom je uit en of omgeving?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dorien,



Zoeken jullie nog steeds mensen?



Hoe vaak komen jullie samen? Is er een vaste dag?
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

We zoeken nog steeds mensen . We hebben geen vaste dag waarop we bijeenkomen . Dit doen we in overleg . Nu is het even op een laag pitje ivm verhuizing , studie en zwangerschap . Maar we willen graag binnenkort bijeenkomen.
Alle reacties Link kopieren
Die drukte met het werk en studie kan ik me helemaal voorstellen .



Is er een boek dat jullie op dit moment lezen? En hoe groot is de groep?
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment erg klein. Namelijk drie mensen , vandaar ook deze topic . Woon je in Enschede ? . We hebben nu geen boek op de rol staan . Onze laatste was van heleen van rooijen. Maar we lezen van alles . We stellen bij elke bijeenkomst een nieuw boek voor. Wat ook makkelijk te reserveren is in de bibliotheek .
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik woon ook in Enschede. Is een lidmaatschap bij de bieb een verplichting? Die heb ik namelijk niet...
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor. Zeker niet verplicht. Maakt het wat makkelijker voor het halen van de boeken.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Zou het nog mogelijk zijn mij aan te melden voor de boekenclub?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geïnteresseerd.

Woon in twente (niet enschede) en ben een boekenfan
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik woon in Enschede en ik ben ook geïnteresseerd
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik zou mij ook graag willen aanmelden voor de boekenclub! Ik ben een echte boekenwurm en woon in Enschede!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het leuk om met de laatste vier mensen alvast wat ideeën te bespreken? Mijn mailadres is iig linnepin1986@gmail.com :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:19Lin86 schreef op 23 september 2015 @ 12:58:

Misschien is het leuk om met de laatste vier mensen alvast wat ideeën te bespreken? Mijn mailadres is iig linnepin1986@gmail.com :-)Super idee! Ik heb je al een mail gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
quote:19Lin86 schreef op 23 september 2015 @ 12:58:

Misschien is het leuk om met de laatste vier mensen alvast wat ideeën te bespreken? Mijn mailadres is iig linnepin1986@gmail.com :-)Ja leuk! Ik heb je ook gemaild

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven