Columns Sylvana

23-07-2015 11:05 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie de columns van Sylvana gelezen?

Ik snap niet dat ze haar columns laten schrijven. Wat een slecht geschreven, nutteloze verhalen.



Deze bijvoorbeeld:

http://www.viva.nl/tijdschrift-viva/syl ... n-zwembad/

WTF?



Of die van vandaag:

http://www.viva.nl/tijdsc ... vanas-column-festivaldip/

Je zoekt de problemen zo toch op? Wat is je punt?



Iemand die ze wel met plezier leest?
Alle reacties Link kopieren
Nee, totaal niet. Ik vind haar bij DWDD ook nooit leuk als gast of tafeldame.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ook niet zo goed. Als je zo'n moeilijk onderwerp wilt bespreken, moet je dat niet verwerken in een alineaatje tussen een juichverhaal over NSJ. Het is een beetje gekunsteld zo.
Occam's razor
Tja...ze is ook maar een mens. Columns zijn inderdaad nietszeggend. Voelt altijd alsof ik 2 minuten van mijn leven kwijt ben die ik nooit meer terug krijg..
Alle reacties Link kopieren
Ik had toevallig die van vandaag gelezen, maar ik vond er ook niks aan (en uit z'n verband gerukt). Die zwembad column had ik nog niet gelezen, maar inderdaad WTF?!
Alle reacties Link kopieren
Het is onsamenhangend, saai en raar. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
En bedankt hè?

Aangezien de links in de OP geplakt waren heb ik ze nu ook gelezen.

Dit dekt mijn reactie wel.
Alle reacties Link kopieren
Sylvana is gewoon een afgezakte BN-er die nu nog wat probeert bij te schnabbelen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Het zwembadverhaal snap ik niet helemaal, was het erotisch bedoeld?
Alle reacties Link kopieren
Sylvana is als excuus-Truus bij Viva gekomen na de rel over het artikel '10 redenen waarom je een donkere vent zou moeten daten'.

Nuances, originele invalshoeken en humor zijn helaas bij haar ver te zoeken.
WTF?
Als je over het North Sea Jazz festival wil schrijven, dan schrijf je daarover. Als je over een filmpje op Facebook wil schrijven, dan schrijf je daarover. Gewoon, in twee aparte columns. Maar gebruik niet het een als excuus om niet over het ander te hoeven schrijven.



En dan dat zwembadverhaal... what the actual fuck.
Alle reacties Link kopieren
Afgezien van de niet echt interessante inhoud is het stilistisch slecht geschreven, ik zie meerdere grammaticale fouten en stijlfouten.



Dat gezegd hebbende, het is best lastig een goede column te schrijven. Het is makkelijk om iemand af te kraken die het niet in de vingers heeft, maar eigenlijk zou die persoon (en de eindredactie) eens goed na moeten denken of ze het wel kan. Niet alles is even makkelijk als het lijkt, zo blijkt maar weer. Schrijven is een vak en geen bijbaantje.
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat ik iets totaal mis ofzo, maar het stukje "festivaldip", begint met een kort afgeraffeld verslag over het festival. Vervolgens, ineens, uit het niets, gaat het over een jongen die aan een politiemotor wordt "meegesleurd?". Like WTF!!



Was dit dan een cover-up om haar zoveelste huilverhaal te doen over de "slavenmeesters", die nog steeds het zwarte volk probeert te onderdrukken? Sorry hoor, ik ben echt even verbaast over dit stukje.



Ik vind het totaal niet passen op VIVA.nl op de manier hoe dit geschreven is.
Alle reacties Link kopieren
quote:abusu schreef op 23 juli 2015 @ 11:37:

Sylvana is als excuus-Truus bij Viva gekomen na de rel over het artikel '10 redenen waarom je een donkere vent zou moeten daten'.

Nuances, originele invalshoeken en humor zijn helaas bij haar ver te zoeken.En de hoofdredacteur die haar zo overhaast aannam, gaat nu zelf weg en laat de redactie ermee zitten. Ik weet niet wat voor contract Sylvana heeft, maar ik voorspel dat het niet lang gaat duren. Omdat ze om totaal verkeerde redenen is binnengehaald.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:mila.nl schreef op 23 juli 2015 @ 12:08:

Misschien dat ik iets totaal mis ofzo, maar het stukje "festivaldip", begint met een kort afgeraffeld verslag over het festival. Vervolgens, ineens, uit het niets, gaat het over een jongen die aan een politiemotor wordt "meegesleurd?". Like WTF!!



Was dit dan een cover-up om haar zoveelste huilverhaal te doen over de "slavenmeesters", die nog steeds het zwarte volk probeert te onderdrukken? Sorry hoor, ik ben echt even verbaast over dit stukje.



Ik vind het totaal niet passen op VIVA.nl op de manier hoe dit geschreven is.+100!!
Ze probeert altijd interessant en intelligent te doen, maar is dat m.i. nooit.

Columns schrijven gaat haar ook al niet goed af, met een dirigeerstokje zwaaien lukte ook al van geen kant, maar binnenkort is ze op tv weer met haar danstalent te bewonderen. (Altijd een beetje vreemd dat als iemand professioneel danseres is geweest, zo noemt ze zichzelf, meedoet aan een danstalentenshow als 'BN'er'. Why? Ze wás toch al danseres).
Ongelofelijk gênant deze verhaaltjes van Sylvana.
quote:Taralina schreef op 24 juli 2015 @ 05:07:

Ongelofelijk gênant deze verhaaltjes van Sylvana.+100000
Tenenkrommend weer.
Ik had die van het zwembad al in de Viva gelezen. Kan iemand mij uitleggen wat ze nou bedoelde met dat stukje? Want ik snap het niet.
quote:Bumba1985 schreef op 30 juli 2015 @ 19:05:

Ik had die van het zwembad al in de Viva gelezen. Kan iemand mij uitleggen wat ze nou bedoelde met dat stukje? Want ik snap het niet. Wie wel?
Alle reacties Link kopieren
Was het misschien een open sollicitatie voor 50 tinten zwart???
hahaha. dat stuk in het zwembad! wat een verschrikkelijk slecht stuk!

Die andere over het festival had ik ook al gelezen, net zo nutteloos.



Het komt bij mij over alsof ze gewoon heel krampachtig multi cultureel wil doen om eerlijk te zijn en het resultaat zijn hele rare verhalen :S
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg dat gevoel ook bij haar en ze valt altijd zo lekker door de mand als ze meedoet met een of andere quiz.
Alle reacties Link kopieren
quote:vli02nder schreef op 20 augustus 2015 @ 00:06:

Was het misschien een open sollicitatie voor 50 tinten zwart???Dit is dan weer wel racistisch...
Occam's razor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven