Boekenclub Maarssen

27-09-2015 22:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lady's!



Sinds kort woon ik in Maarssen en het lijkt me leuk om hier mensen te leren kennen.

Daarbij hou ik ook bij het lezen van spannende boeken.

Nu heb ik hier op het forum al verschillende oproepen voorbij zien komen voor boekenclubjes, maar die zijn allemaal van een tijdje geleden, dus had ik het idee om een nieuwe op te zetten.



Wie zoekt er nog meer een boekenclub in de buurt van Maarssen

Ik zelf ben 28 jaar, dus ben je tussen de 25 en 35, en wil je graag in contact komen met leeftijdsgenoten en hou je van lezen, laat het dan even weten!

Het idee is; eens in 6-8 weken bij elkaar komen en onder het genot van een hapje en een drankje het door ons gelezen boek bespreken en natuurlijk ook andere dingen. Het lijkt mij erg leuk om dit met een clubje gelijkgestemde meiden op te starten.



Groetjes,

Merel
Alle reacties Link kopieren
Hoi Merel,



Ik kan je geen persoonlijk bericht sturen. Deze optie kun je aanzetten bij je profiel.



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet het zo lukken:) Wist helemaal niet dat je dat aan moest zettenquote:nilusha85 schreef op 27 september 2015 @ 23:00:

Hoi Merel,



Ik kan je geen persoonlijk bericht sturen. Deze optie kun je aanzetten bij je profiel.



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Merel,



Leuk idee! Ik dacht precies hetzelfde na het lezen van de oudere oproepen. Ik zoek al een tijdje naar een leuke boeken/leesclub en lees zelf vooral spannende boeken (maar sta overal voor open). Ik ben 25 en woon in Zeist (Maarssen prima te doen met de auto).

Zal je ook nog even een persoonlijk berichtje sturen.



Groetjes,

Jessica

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven