Thrillerleesclub Groningen

09-11-2015 11:15 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor leesliefhebbers die het leuk zouden vinden zich aan te sluiten bij een leesclub:



Wij zijn een groep van 7 dames die nog niet zo heel erg lang een leesclub hebben opgestart. Wij zouden graag nog enkele dames toevoegen, zodat we een iets grote groep hebben waarmee we lekker kunnen babbelen c.q. discussiëren, onder het genot van een wijntje, over het geselecteerde boek.



In het kort:



- we komen maandelijks 's avonds bijeen; vaak maandag, dinsdag of woensdag

- leeftijden variëren van 30 - 48 jaar uit regio Groningen/Haren

- het beoogde genre is thrillers; denk aan Tess Gerritsen, Lars Kepler, Jo Nesbø, Karin Slaughter

- de gastvrouw van de maand maakt een selectie van drie boeken en hieruit wordt een titel gekozen voor de volgende bijeenkomst

- de gastvrouw van de maand is tevens verantwoordelijk voor de hapjes en drankjes



Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Laat het me dan weten.

| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laulau,



Ik zou me graag aansluiten bij jullie leesclub! Woon in de stad, ben 36 jaar en hou van lezen.. Dat lijkt me een goede match!
Alle reacties Link kopieren
Dag Laulau,



Het lijkt mij erg leuk om aan te sluiten bij jullie leesclub. Zijn jullie nog op zoek naar nieuwe leden?
Alle reacties Link kopieren
Hallo Kim_m en suiker 79,



Excuus voor de late reactie! Als jullie beide nog steeds geïnteresseerd zijn in de leesclub dan hoor ik het graag. We zijn nog steeds op zoek naar nieuwe toevoegingen. :o)



Zouden jullie mij een persoonlijk bericht kunnen sturen? Dan zal ik wat meer details toelichten over en wat en natuurlijk wanneer we weer bij elkaar komen.



Groetjes Laura
| books are a uniquely portable magic |
Alle reacties Link kopieren
Hallo Laura,



Zoeken jullie nog een nieuw lid? Ik ben 46 jaar en woon in de stad. Ik lees graag thrillers.

Groeten Carolien
Alle reacties Link kopieren
Hallo Halcyon



Jammer dat je je PB uit hebt staan. Zou je mij een berichtje willen sturen? :-)

We hebben al wel een redelijke groep inmiddels, maar niet iedereen kan altijd.



Groetjes..
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Is er nog plaats voor iemand? Lijkt me erg leuk namelijk. Woon sindskort in Stad, ben wel 29... Kan alleen nog geen PB-sturen volgens mij. Groetjes. MG
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Hai Meredith. Wat mij betreft heb je je naam al mee



IK heb Laulau een berichtje gestuurd.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 13 juni 2016 @ 16:48:

Hai Meredith. Wat mij betreft heb je je naam al mee



IK heb Laulau een berichtje gestuurd. Top! Dank je, dan wacht ik in spanning af!
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
Meredith



We zijn gisteren voor het laatst voor de vakantiebreak bij elkaar geweest. We waren bijna voltallig aanwezig en zaten met 10 vrouw. Dat bleek behoorlijk veel voor het bespreken van een boek. We zitten vol dus, sorry. Maar in een eerder vraagtopic hierover zijn nog 2 dames, die wel geïnteresseerd zijn. Misschien kunnen jullie samen beginnen?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dreamer in "Leesclub Groningen"



deze bedoel ik.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven